No SSO cookie

Mercedes-Benz si LEGO au creat cel mai mare model TECHNIC

voteaza
(0/ 0)
Mercedes-Benz  si LEGO au creat cel mai mare model TECHNIC
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

LEGO Unimog 4000 are mai mult de 2000 de piese si o lungime de  peste 38 de cm.

 
 

Cand vine vorba sa construiesti din piese LEGO, marimea conteaza cu siguranta.

Cu o lungime impresionanta de 38.6 cm de la bara de protectie fata pana la bara de protectie spate si  mai mult de 2.000 de piese, Mercedes-Benz Unimog, la scara de 1:12,  va fi cu siguranta o provocare pentru cei carora le place sa construiasca cu piese LEGO.

LEGO Unimog 4000 a fost creat pentru a celebra, in acest an, 60 de ani de existenta a camioanelor Mercedes-Benz. Cei interesati pot cumpara LEGO Unimog 4000 din magazinele Argos sau Lego, la un pret de aproximativ 177 Euro.

Potrivit societatii LEGO Danemarca, modelul de serie TECHNIC este pe deplin functional si dispune de un troliu fata, plug de zapada optional,  bara de suspensie, diferentiale, un sasiu pentru tractiune integrala si o reproducere detaliata a motorului.

Mark Hopkins, Director de vanzari la Unimog Marea Britanie, a comentat: "Unimog este "unealta de baza" pentru unele operatii, dar este, de asemenea, un vehicul care a incitat imaginatia celor care conduc si lucreaza in fiecare zi pe unul, asa ca suntem incantasi sa sarbatorim a  60-a aniversare, prin crearea modelul cel mai complex din gama TECHNIC pentru ca entuziastii Unimog sa creeze si sa se bucure!

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5126 :: 22.2MB