No SSO cookie

Smart a câştigat premiul pentru cel mai cool brand auto

voteaza
(5/ 1)
Smart a câştigat premiul pentru cel mai cool brand auto
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

În cadrul Galei Forbes, desfăşurată vineri seară, smart a obţinut premiul pentru cel mai cool brand auto. Gala Forbes a prezentat rezultatele Topului „Cool Brands” şi a premiat primele 10 branduri din top.

 
 

Forbes România a realizat Top 100 „Cool Brands”

Smart a fost declarat cel mai cool brand în cadrul secţiunii auto

Topul 100 „Cool Brands” a fost realizat de 66 de formatori de opinie şi trendsetteri români. Lista iniţială a cuprins 300 de branduri, selectate în urma cercetării şi documentării în publicaţii sau social media.

Conform revistei Forbes România, selecţia formatorilor de opinie, intervievarea acestora, analiza şi interpretarea rezultatelor a fost realizata de ANTZ, agentie de coolhunting. Cei 66 de formatori de opinie au ales 10 branduri/categorie, în ordinea crescatoare privind factorul „cool” pe care acestea îl deţin din punctul lor de vedere.

Printre cele mai cool branduri, alături de Smart, se mai numără Dior, Valentino, Starbucks, Ikea, Librăriile Cărtureşti, Harley-Davidson, OMV, Createur5dEmotion,  Clinica Regina Maria sau Plafar.

În perspectiva celor de la Forbes, factorul “cool” este prin excelenţă subiectiv şi personal. Formatorilor de opinie nu li s-a dat o definiţie precisă a termenului, dar au fost rugaţi să pornească de la următoarele criterii: inovaţie, stil, originalitate, autenticitate, dezirabilitate şi unicitate.

Sloganul smart este „Open your mind!”, aşa că ne bucurăm să vedem că trendsetterii din România sunt deschişi şi văd în smart automobilul prezentului şi viitorul: maşina citadină, pregătită pentru cele mai cool experienţe. În fond, este cool să fii smart!”, a declarat Monica Floriştean, Marketing/Communications Mercedes-Benz Cars.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3313 :: 18.68MB