Forbes România a realizat Top 100 „Cool Brands”
Smart a fost declarat cel mai cool brand în cadrul secţiunii auto
Topul 100 „Cool Brands” a fost realizat de 66 de formatori de opinie şi trendsetteri români. Lista iniţială a cuprins 300 de branduri, selectate în urma cercetării şi documentării în publicaţii sau social media.
Conform revistei Forbes România, selecţia formatorilor de opinie, intervievarea acestora, analiza şi interpretarea rezultatelor a fost realizata de ANTZ, agentie de coolhunting. Cei 66 de formatori de opinie au ales 10 branduri/categorie, în ordinea crescatoare privind factorul „cool” pe care acestea îl deţin din punctul lor de vedere.
Printre cele mai cool branduri, alături de Smart, se mai numără Dior, Valentino, Starbucks, Ikea, Librăriile Cărtureşti, Harley-Davidson, OMV, Createur5dEmotion, Clinica Regina Maria sau Plafar.
În perspectiva celor de la Forbes, factorul “cool” este prin excelenţă subiectiv şi personal. Formatorilor de opinie nu li s-a dat o definiţie precisă a termenului, dar au fost rugaţi să pornească de la următoarele criterii: inovaţie, stil, originalitate, autenticitate, dezirabilitate şi unicitate.
„Sloganul smart este „Open your mind!”, aşa că ne bucurăm să vedem că trendsetterii din România sunt deschişi şi văd în smart automobilul prezentului şi viitorul: maşina citadină, pregătită pentru cele mai cool experienţe. În fond, este cool să fii smart!”, a declarat Monica Floriştean, Marketing/Communications Mercedes-Benz Cars.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!