No SSO cookie

Mercedes-Benz prezintă Noua Clasă A în cadrul Roadshow-ului "Pulsul unei noi generaţii” din Bucureşti

voteaza
(0/ 0)
Mercedes-Benz prezintă Noua Clasă A în cadrul Roadshow-ului
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul Mercedes-Benz Clasa A a fost lansat astăzi în Bucureşti în cadrul Roadshow-ului "Pulsul unei noi generaţii”. Evenimentul se va desfăşura în perioada 6-9 octombrie 2012. Mai multe autoturisme Noua Clasă A aşteaptă potenţialii clienţi şi iubitorii de Mercedes-Benz în fiecare zi în perioada menţionată,  între orele 10:00- 19:00, în parcarea de la Băneasa Shopping City.

 
 

Lansarea din Bucureşti face parte din seria de evenimente speciale, sub umbrela Roadshow-ului "Pulsul unei noi generaţii”, ce au loc până pe 16 octombrie în toată ţara. Mercedes-Benz România a pregătit un program de lansări locale în cinci oraşe principale (Timişoara, Cluj-Napoca, Iaşi, Bucureşti şi Constanţa) pentru a oferi tuturor potențialilor clienți posibilitatea de a afla cât mai multe detalii despre cel mai recent lansat model şi de a pune la încercare performanţele autoturismului în cadrul sesiunilor de test – drive.

Timp de patru zile, în intervalul sâmbătă-marţi, participanţii la Roadshow pot testa calităţile noii Clase A, cel mai dinamic şi complex model din segmentul compact. Autoturismul a fost apreciat de către specialişti prin conceptul său revoluţionar, caracterul distinct faţă de predecesorul său, design-ul original, motorizările performante şi aerodinamica sa.

În Bucureşti, organizatorii pun la dispoziţia participanţilor un program complet: sesiuni de test-drive, prezentări de produs, consultanţă tehnică din partea reprezentanţilor de la centrele autorizate Mercedes-Benz, dar şi acţiuni de divertisment (sesiuni foto inedite, artă graffiti, loc de joacă pentru copii), care surprind cel mai bine spiritul noii generaţii, al cărei reprezentant de seamă este chiar noul Mercedes-Benz Clasa A.

Pentru a lua pulsul noii generaţii în noul model Clasa A, vă aşteptăm între 6-9 octombrie în parcarea de la Băneasa Shopping City.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4016 :: 18.68MB