Meciul de Cupa Davis dintre echipele României și Israelului, din primul tur al Grupei 1, Zona Euro/Africană, a avut loc la Sibiu, în perioada 6-8 martie. Rezultatul meciului a fost 5-0.
Partida s-a desfăşurat după sistemul cel mai bun din cinci meciuri. Primele două meciuri de simplu au fost programate vineri, 6 martie, meciul de dublu s-a jucat sâmbătă, 7 martie, iar duminică, 8 martie, s-au disputat celelalte două meciuri de simplu. La meciurile de tenis a asistat și președintele României, Klaus Iohannis.
În calitate de partener oficial al acestei competiții, Mercedes-Benz România, cu sprijinul Țiriac Auto, a oferit organizatorilor 6 autoturisme - modelele Clasa C, Clasa E, Clasa M, precum și Noul Vito. Acestea au stat la dispoziția sportivilor și oficialităților pe toată durata meciurilor, echipa Israelului beneficiind de confortul și siguranța Noului Vito pe drumul de la București către Sibiu și retur.
Echipa României a fost formată din jucătorii Adrian Ungur, Marius Copil, Horia Tecău şi Florin Mergea, iar căpitanul nejucător a fost Andrei Pavel. Echipa este aceeași ca și cea care a învins toamna trecută, la Bucureşti, naţionala Suediei.
La rândul său, echipa Israelului a fost alcătuită din jucătorii Dudi Sela, Bar Tzuf Botzer, Edan Leshem, Jonathan Erlich, căpitanul nejucător fiind Eyal Ran. Cele două echipe se întâlnesc pentru a patra oară, România câștigând toate cele trei confruntări anterioare, însă precedenta confruntare s-a desfășurat în 1971. Echipa României va juca împotriva Slovaciei, pentru calificarea în play-off-ul Grupei Mondiale.
Prima colaborare dintre Mercedes-Benz România şi Federaţia Română de Tenis a avut loc în anul 2011, în cadrul întâlnirii de Cupa Davis România – Cehia. În 2012, Mercedes-Benz România a sprijinit turneul feminin BCR Open România, iar în 2014 a fost partener la meciul de Cupa Davis România – Suedia.
Mercedes-Benz România a devenit partener oficial al Federaţiei Române de Tenis în luna martie a anului trecut, când a încheiat încă două parteneriate importante și cu Federaţia Română de Nataţie şi Pentatlon Modern şi cu Fundaţia Olimpică Română.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!