Modelul Mercedes-Benz V-Class din gama van, va fi lansat în Australia în anul 2015, după ce a fost prezentat în luna iulie a acestui an, la salonul de rulote şi autorulote de la Dusseldorf, salon ce găzduieşte în fiecare an sute de expozanţi ce prezintă noi modele ce urmează a fi lansate, dar şi modele actuale.
Conceput şi dezvoltat pentru noi standarde, cu ajutorul celor de la Westfalia, cu un aspect de lux şi cu un interior îmbunătăţit în mod semnificativ, această versiune Marco Polo a devenit o autorulotă din clasa premium, cu un preţ pe măsura dotărilor şi aspectului.
Cu un interior izolat fonic şi cu mai multe mese pliante şi scaune confortabile, cu design ergonomic şi pivotante, acest model oferă un adevărat confort celor ce îl vor cumpăra.
Astfel s-au obţinut şi utilităţile necesare oricărei autorulote, din care nu pot lipsi o chiuvetă, un aragaz, un frigider cu o capacitate de 40 de litri care poate răci alimentele până la o temperatură de -20 de grade Celsius., un rezervor de apă curată cu o capacitate de 38 de litri şi un rezervor de apă uzata de 40 de litri completate cu multe spaţii de depozitare.
Bancheta din spate poate fi repoziţionată şi transformată într-un pat de dormit suficient de spaţios prin simpla apăsare a unui buton.
Şi pentru ca întreg ambientul să fie cât mai liniştitor, există perdele pentru toată suprafaţa vitrată, inclusiv pentru parbriz.
Preţurile încep de la 48.880 euro şi ajung până la 60.450 euro.
Noua Clasă V Marco Polo va fi propulsată de mai multe motoare diesel eficiente, cu patru cilindri şi cu puteri care pornesc de la 136 CP şi 330 Nm pentru 200 CDI. Modelul 220 CDI dispune de 163 CP şi un cuplu de 380 Nm, în timp ce motorul de top cu indicativul 250 BlueTEC produce 190 CP şi un cuplu mai mult decât suficient de 440 Nm.
Modelul Marco Polo oferă de asemenea cele mai noi tehnologii Mercedes-Benz în materie de siguranţă, între acestea remarcându-se asistenţa la vântul lateral, asistenţa pentru menţinerea atenţiei la drum şi parcarea asistată activ. Sunt disponibile ca dotări opţionale şi deja tradiţionala cameră pentru mersul înapoi, monitorizarea unghiului mort, monitorizarea pentru menţinerea benzii şi asistentul pentru prevenirea coliziunilor.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!