No SSO cookie

Mercedes-Benz GLE Coupe, prețurile pentru România

voteaza
(0/ 0)
Mercedes-Benz GLE Coupe, prețurile pentru România
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mercedes-Benz a combinat două segmente diferite de autoturisme, fiecare cu stilul său propriu, pentru a crea un nou model, Mercedes-Benz GLE Coupe. GLE Coupe poate fi comandat și în România, la prețuri începând de la 70.370 Euro, inclusiv TVA.

 
 

La momentul lansării pe piață, GLE Coupe va fi disponibil cu motorizări pe benzină și diesel cu puteri cuprinse între 258 CP și 585 CP. O noutate în gamă o reprezintă GLE 450 AMG, primul reprezentant al unei noi linii de modele sport Mercedes-AMG, o variantă care oferă o gamă largă de dotări standard. În plus, este echipat și cu sistemul de control dinamic al mașinii DYNAMIC SELECT, sistemul de direcție Sports Direct-Steer și sisteme de asistență pentru șofer specifice Mercedes-Benz. GLE Coupe este echipat standard cu transmisia cu nouă rapoarte 9G-TRONIC și cu sistemul de tracțiune integrală permanentă 4MATIC.

Exercițiul de echilibru între o rulare extrem de sportivă și una totuși confortabilă a fost realizat într-un mod desăvârșit în GLE 450 AMG. Fiind primul model „AMG sports”, GLE Coupe echipat cu motorul V6 reprezintă un model foarte atractiv prin care puteți accede în lumea mașinilor sport ale brandului de performanță AMG.

Noile modele „AMG sports” sunt modele sport care onorează promisiunea de a oferi performanțe sportive, tracțiune integrală permanentă standard și sisteme sofisticate pentru șasiul mașinii. Sistemul DYNAMIC SELECT oferă moduri de rulare și implicit comportament al mașinii complet diferite: INDIVIDUAL, COMFORT, SLIPPERY, SPORT și SPORT+, care pot fi selectate de către șofer prin intermediul unui controller rotativ amplasat pe consola centrală. DYNAMIC SELECT reunește toate sistemele de control ale mașinii, generând parametri diferiți pentru fiecare mod în parte. Numele programelor vorbesc de la sine: SPORT și SPORT+ transformă GLE 450 AMG într-un automobil sportiv cu o dinamică pronunțată a forțelor longitudinale și laterale. COMFORT reprezintă opusul acestor două moduri. În cazul selectării acestui program se pune accentul pe parametrii, care odată schimbați, îți transmit un sentiment de relaxare, tipic limuzinelor Mercedes-Benz. Rularea are loc într-un mod relaxant, confortabil, fără efort și cu cea mai mare eficiență posibilă a consumului de energie. Modul SLIPPERY optimizează manevrabilitatea pe suprafețele cu aderență scăzută cum ar fi zăpada sau gheața. Mai mult, modul INDIVIDUAL îi permite șoferului să programeze și să salveze setările personale pentru fiecare sistem în parte, indiferent de motorizare.

În GLE 450 AMG, sistemul DYNAMIC SELECT nu controlează doar modul de lucru al șasiului, suspensiei, direcției sau grupului moto-propulsor; prin intermediul lui puteți trăi și mai multe experiențe la volanul mașinii, deoarece sistemul permite și modificarea de parametri pentru sunetul motorului, instrumentarul de bord sau controlul dinamic al farurilor. Astfel, ecranul sistemului COMAND își schimbă grafica în funcție de modul ales pentru transmisie, funcția de iluminare activă a farurilor full-LED răspunde mai rapid, iar sunetul motorului poate fi schimbat de la o redare sportivă, dominantă la una calculată, reticentă chiar.

În funcție de modul de rulare ales prin intermediul sistemului DYNAMIC SELECT, transmisia 9G-TRONIC impresionează prin agilitate și răspuns foarte rapid la comenzi sau prin echilibru foarte confortabil în schimbarea treptelor. Potențialul noii transmisii este astfel exploatat la maximum. Oferă timpi de schimbare foarte rapizi și tranziție perfectă între rapoarte pentru sprinturi pline de energie, dar și schimbări de trepte care abia se simt la interior, pentru un stil de rulare foarte plăcut și confortabil.

Modelele GLE 350 d și GLE 400 beneficiază de un raport de distribuție a cuplului motor pe punți de 50:50, față:spate. Însă în cazul sportivului GLE 450 AMG Coupé, configurația raportului este modificată pentru a oferi o agilitate și mai mare și dinamică pronunțată, la toate capitolele. Raportul de cuplu transmis pe punți în acest caz este 40% pe față și 60% pe spate. Modurile SPORT și SPORT+ ale transmisiei, selectate din DYNAMIC SELECT oferă agilitate longitudinală și dinamică de forțe laterale foarte sportive datorită interacțiunii dintre sistemele de control electronic al dinamicii mașinii: ASR, ESP® cu funcția Curve Dynamic Assist, sistemul de control electronic al tracțiunii 4ETS și sistemul de control adaptiv al frânării ADAPTIVE BRAKE.

Pe lângă sistemul de tracțiune integrală permanentă cuplat cu transmisia automată cu nouă rapoarte, noul sistem de suspensie pneumatică AIRMATIC - disponibil în premieră cu sistemul de amortizoare controlate electronic ADS Plus, garantează o rulare foarte stabilă indiferent de situația în care se află automobilul. Sistemul de suspensie își modifică configurația de amortizare în funcție de programul selectat prin intermediul DYNAMIC SELECT. În modul SPORT+, mașina devine extrem de manevrabilă și capabilă de o dinamică exemplară, oferind în același timp și cel mai bun confort posibil. Diametral opus, modul COMFORT oferă cel mai mare confort disponibil pentru rulare și cea mai bună dinamică posibilă situației.

Versiunea diesel GLE 350 d 4MATIC dezvoltă o putere maximă de 258 CP și pune la dispoziția șoferului un cuplu motor maxim de 620 Nm disponibili de la 1600 rpm. Modelul GLE 400 4MATIC, alimentat cu benzină este echipat cu noul motor biturbo V6, cu injecție directă, capabil să producă o putere maximă de 333 CP și un cuplu motor maxim de 480 Nm disponibili de la 1400 rpm.

Printre dotările standard ale lui GLE Coupé se găsesc sistemul DYNAMIC SELECT, hayonul cu deschidere și închidere electrică EASY-PACK, precum și camera video pentru mersul înapoi cu ghidare dinamică. Pe lângă acestea, sistemele de asistență electronică activă pentru șofer - ESP® Curve Dynamic Assist și Crosswind Assist, precum și COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS sunt oferite standard împreună cu sistemul de asistență la frânare BAS Plus. Sistemul Cross-Traffic Assist este disponibil opțional.

GLE 450 AMG reprezintă o alegere mai sportivă din gama GLE Coupé. Motorul V6 biturbo produce o putere maximă de 367 CP și un cuplu motor maxim de 520 Nm disponibili de la 1400 rpm. Modul SPORT+ pentru transmisie al sistemului DYNAMIC SELECT este disponibil standard pentru GLE 450 AMG Coupe.

Echipamentul standard al modelului GLE 450 AMG Coupé include elemente speciale cum ar fi spoilerele față/spate cu design special, un spoiler spate de mici dimensiuni vopsit în culoarea caroseriei și jante din aliaj ușor AMG, cu design special cu cinci spițe duble și diametrul de 53.3 cm (21 de inch) cu anvelope 275/45 R 21 (față) și 315/40 R 21 (spate). Printre dotările standard se mai găsește și pachetul AIRMATIC de suspensie pneumatică, completat de sistemul electronic de control al amortizoarelor ADS Plus, cu reglare automată a gărzii la sol și coborâre automată a acesteia la vitezele ridicate. Cu excepția modelelor 450 AMG, 63 AMG și 63 AMG S, aceste dotări sunt altfel opționale pentru restul gamei.

Prețuri GLE Coupe în România:

 

Preț (inclusiv TVA)

GLE 350 d 4MATIC

258 CP

€ 70.370

GLE 400 4MATIC

333 CP

€ 70.742

GLE 450 AMG 4MATIC

367 CP

€ 80.879

Mercedes-AMG GLE 63 4MATIC

557 CP

€ 120.652

Mercedes-AMG GLE 63 S 4MATIC

585 CP

€ 132.494

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.7010 :: 22.23MB