No SSO cookie

Mercedes-Benz C-Klasse hybrid

voteaza
(0/ 0)
Mercedes-Benz C-Klasse hybrid
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mercedes-Benz se arunca in lupta cu BMW Seria 1 si Infiniti G37.

 
 
Dupa rasunatorul succes inregistrat cu vanzarile modelului Mercedes-Benz C230 Kompressor hatchback, s-ar putea presupune ca firma germana nu ar mai vrea sa tulbure apele segmentului entry-level prea curand.
Totusi, datorita succesului rivalilor de la BMW, care au spart recordurile cu Seria 1 Coupe, Mercedes este nevoit sa-si regandeasca strategia. Astfel va aparea o versiune noua C-Klasse Coupe in doua usi.

Intreruperea fabricatiei modelului CLK si necesitatea inlocuirii clasei E Coupe inseamna ca este un spatiu lasat neacoperit, unde este locul unei masini mai mici, entry level, care sa se bata direct cu BMW Seria 1 si cu Infiniti G37, care este drept, e un pic mai mare.

In mod normal, lumea auto se asteapta la un motor DOHC V6 cu injectie directa si consum redus de carburant, plus emisii poluante reduse. Insa pentru a deveni lider in materie de consum redus, mortorul V6 va fi cuplat la un sistem hibrid.
Totodata este asteptat si un V6 de capacitate cilindrica mai mica, insa supraalimetat cu doua turbocompresoare, capabil sa lupte cu cei 300 CP ai BMW 135i. Si in aceeasi clasa, versiunea de top, AMG, va fi echipat cu un motor  V8 de 5,5l bi-turbo.

Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.2037 :: 17.88MB