Divizia americana a Mercedes a anuntat incheierea unui parteneriat pe mai multi ani cu organizatorii celebrului turneu de Grand Slem de la US Open.
Astfel, Mercedes va asigura flota de masini si va deveni sponsorul principal al celui mai tare turneu de tenis de pe pamant american. Contractul pe patru ani semnat cu US Open, ofera celor de la Mercedes o expunere a brandului pe toata durata turneului, atat in locurile publicitare ale arenelor, cat si pe site-ul competitiei sau la televeziunile care transmit turneul de tenis.
Mai mult, Mercedes va asigura transportul celor 250 de tenismeni care concureaza in fiecare an la US Open. Mercedes va fi imaginea si evenimentului care descidepe in fiecare US Open, Arthur Ashe Kids’ Day.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!