No SSO cookie

Media influenteaza vanzarile Volt

voteaza
(0/ 0)
Media influenteaza vanzarile Volt
Noutati-auto · · 3 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cauza incendiilor Volt ar putea fi lichidul de racire.

 
 

In ciuda faptului ca nici un Chevrolet Volt nu a luat foc singur ci doar la testele de impact, se pare ca toate articolele din media pe aceasta tema nu au facut decat sa-i faca pe eventualii noi cumparatori sa se mai gandeasca inca o data daca sa cumpere sau nu un Volt.

Si se pare ca teama indusa de media a reusit sa aduca un impact negativ asupra vanzarilor din gama EV. In perioada iulie-decembrie, vanzarile au scazut cu 20,5%. Se pare ca Volt va rata tinta de vanzari propusa pentru acest an, cu aprox. 20%.

NHTSA a initiat o investigatie federala privind bateriile litiu-ion folosite pe masina, dupa ce un Volt a luat foc in luna mai, dupa testele de impact la care fusese supus.

General Motors a declarat ca exista un protocol special dupa un accident, care nu a fost urmat.. Cu toate acestea, producatorul coopereaza cu agentia federala si schimbat deja protocolul de manipulare a bateriei si chiar incearca sa faca modificari la acumulator.

Associated Press spune ca  o persoana care se ocupa cu ancheta a declarat ca cea mai probabila cauza a incendiilor nu a fost acumulatorul in sine, ci scurgerea lichidului de racire.

După cum noteaza GM, niciuna dintre cele 5500 Volt vandute pana in prezent au luat foc. Cu toate acestea, Camera Reprezentanţilor a programat o audiere luna viitoare pentru a verifica siguranta masinii dar si  modul in care administratia Obama a manipulat ancheta NHTSA.
Ray LaHood,  secretarul Departamentului de Transport al SUA,  a spus Congresului "Eu cred ca Volt este sigur". Asteptam finalizarea anchetei.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (3)

scris de pistruiatamica

E adevarat ca Media influenteaza foarte mult ..Acum si eu m-as gandi de 2 ori inainte daca sa cumpar un Volt sau nu..

scris de ovyy

Media joaca un rol foarte important pe piata vanzarilor auto, sa nu uitam de TOYOTA.

scris de carmenflorin

In orice domeniu presa are o mare influenta, ei te urca si tot ei te coboara, pentru ca asta se cere si se castiga foarte bine.

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4754 :: 22.2MB