No SSO cookie

MEDIA: Formula 1 a adus 40 de milioane de telespectatori în ultimele 5 etape

voteaza
(0/ 0)
MEDIA: Formula 1 a adus 40 de milioane de telespectatori în ultimele 5 etape
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ultimele cinci curse ale sezonului din acest an de Formula 1 au adus 40 de milioane de telespectatori noi în faţa televizoarelor, dornici să urmărească disputa dintre Michael Schumacher şi Kimmi Raikkonen, se arată în ultimul raport ViewerTrack de audienţe TV al agenţiei de media Initiative, potrivit bizcity.ro

 
 
[poza1s]Agenţia Initiative a publicat recent, prin divizia sa de cercetare de media, raportul ViewerTrack 2003 Formula 1, din care reiese o majorare anuală semnificativă a audienţelor TV la nivel global. Sezonul curselor de Formula 1 a avut un demaraj în trombă anul acesta, atrăgând audienţe deosebite, care au crescut constant, pe măsură ce competiţia s-a încins între vedetele consacrate şi revelaţiile sezonului (precum spaniolul Alonso). Studiul Initiative arată că, în a doua parte a sezonului, creşterea rating-ului şi a ratei audienţei a fost tot mai accentuată. Initiative este cea mai mare reţea independentă de media din lume care asigură servicii specializate de planificare şi cumpărare de media, de strategie şi consultanţă de media. Activă pe piaţa de media românească de peste 9 ani, Initiative Media Bucureşti este afiliată reţelei internaţionale Initiative Worldwide. Portofoliul Initiative Bucuresti include: Badsi Nissan, B&D Motors, Bramac, Chio, Codecs, Dr. Oetker, Eli Lilly, Famosa, Fuchs, Georgia Pacific, Gima, GlaxoSmithKline, HBO, Interexpo (Domo), Johnson&Johnson, Pernod Ricard, Pirelli, PriceWaterhouseCoopers, Raiffeisen, Romsar, Schering AG, Tchibo, Volvo Trucks.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2326 :: 22.15MB