No SSO cookie

McLaren cauta solutii pentru tehnologia hibrida

voteaza
(0/ 0)
McLaren cauta solutii pentru tehnologia hibrida
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

McLaren doreste sa dezvolte o tehnologie hibrida proprie, destinata masinilor sport, si de competitie, pe care le va constrrui in urmatorii ani.McLaren doreste sa dezvolte o tehnologie hibrida proprie, destinata masinilor sport, si de competitie, pe care le va constrrui in urmatorii ani.

 
 
Vara trecuta, firma McLaren posta un anunt prin care cauta un inginer cu experienta, specializat in tehnologia hibrida. In aceasta vara, exista un nou post liber, oferit de aceeasi companie, si legat de acelasi domeniu de interes, hibrizii. McLaren cauta acum un inginer pentru partea electrica, specializat in electrica sistemelor vehiculelor hibride.


McLaren n-a facut un secret din faptul ca-si doreste o tehnologie hibrida proprie, iar anunturile de angajare a specialistilor din domeniu, nu face decat sa intareasca parerea despre fermitatea intentiilor avute. Potrivit unui reportaj realizat depublicatia Autocar, McLaren doreste sa ramana competitiv si pe acest plan, mai ales ca Ferrari si Laborghini si-au definitivat deja clar pozitiile.


Casa lui Ron Denis are in planuri sa lanseze trei noi modele in cate cinci variante, in anii urmatori, dar fata de Ferrari si Lamborghini, preconizeaza sa vanda numai 4000 de unitati pe an. Este extrem de interesant de urmarit ce se va intampla, mai cu seama stiut fiind faptul ca firma britanica are obiceiul sa inoveze si sa castige, nu doar sa tina pasul cu concurenta.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.7735 :: 22.2MB