No SSO cookie

Mazrom Motors reduce preturile la autoturismele Mazda

voteaza
(0/ 0)
Mazrom Motors reduce preturile la autoturismele Mazda
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Pentru perioada verii, Mazrom Motors a dat startul in tara suitei de autovehicule Mazda Zoom-Zoom Tour 2002, urmind ca oferta speciala pregatita de Mazda sa fie anuntata direct in 9 orase din tara.

 
 
Aceasta consta in reduceri de preturi de pina la 1500 euro, pentru modelele speciale Evision la clasa compacta si pentru editia limitata MX-5 Magic, informeaza un comunicat al importatorului oficial.
La clasa CD, reducerile oferite de Mazrom Motors sint de 1300, iar pentru clasa sport, Mazda MX-5 Magic, este disponibil cu dotari de virf la un pret foarte bun.
In ceea ce priveste clasa autovehiculelor comerciale, Mazda a pregatit reduceri de pret pentru modelul B 2500, care este acum disponibil incepand de la pretul de doar 10.990 euro.

Mazrom Motors si reteaua de dealeri Mazda din tara se asteapta ca modelele cel mai recent sosite in Romania in aceasta primavara - Mazda Premacy facelift si sportivul Mazda MX-5 Magic sa detina un procent important din vinzarile companiei in lunile care urmeaza.
Mazrom Motors, reprezentant general Mazda in Romania, incheie luna aprilie 2002 cu un total de 25 de autovehicule vindute, din care cea mai mare pondere o au modelele Mazda 323, Mazda Tribute si Mazda MX-5.
Pentru perioada ianuarie - aprilie 2002, numarul total de autovehicule Mazda vindute este 85, ceea ce reprezinta o crestere de peste 30% fata de perioada similara a anului trecut.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1671 :: 18.66MB