No SSO cookie

Mazda6 si Subaru Tribeca ies din productie?

voteaza
(0/ 0)
Mazda6 si Subaru Tribeca ies din productie?
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Conform rapoartelor oficiale si a statisticilor de vanzari, Mazda6 si Subaru Tribeca isi traiesc ultima perioada de viata.

 
 

Subaru Tribeca si Mazda6 nu sunt doua dintre cela mai bine vandute modele din lume si conform unui raport publicat de Automotive News, care la randul sau citeaza publicatia japoneza Nikkan Kogyo, se pare ca ambele modele se apropie de o iminenta scoatere din productie.


Subaru Tribeca a fost nepopular inca de la introducerea sa pe piata, ca B9 Tribeca, insa recentele cifre care ilustreaza vanzarile modelului sunt si mai triste. Doar 910 unitati si-au gasit un camin in afara fabricii, in anul in curs.
Subaru a incercat sa mareasca atractia emanata de Tribeca si i-a oferit un facelift, insa cumparatorii s-au vadit a fi mai degraba deloc impresionati de noua infatisare.
Si in timp ce alte modele Subaru se vand ca painea calda, Tribeca face putin mai mult decat sa ocupe spatiul degeaba pe liniile de asamblare din Indiana. Producatorul a anuntat deja ca a renuntat la dezvoltarea unei noi generatii Tribeca, ceea ce cu siguranta nu e un semn bun.


Iar daca Tribeca poate fi catalogat ca un model cu vanzari catastrofale, sau un esec comercial, Mazda6 nu este chiar o chiftea, insa cu siguranta mai are mult pana sa ajunga la cifrele dorite de producator. Mazda avea de gand sa produca 100.000 de unitati la fabrica sa din Flat Rock, insa cifra s-a diminuat datorita vanzarilor slabe. In anul 2010, japonezii au reusit sa vanda numai 45.168 unitati, ceea ce a dus la speculatii despre o iminenta renuntare la fabricarea acestui model in SUA.


Mazda nu si-a dezvaluit intentiile viitoare cu privire la modelul 6, insa zvonurile crediteaza ideea mutarii din fabrica situata in Flat Rock, SUA, cedand liniile de asamblare in favoarea companiei Ford, care deja produce modelul Mustang acolo. Un alt zvon pretinde ca Mazda si-ar muta productia intr-o fabrica noua din Mexic, uned mana de lucru este mult mai ieftina decat in SUA.


Insa daca Subaru opteaza la oprirea productiei modelului Tribeca in SUA, CUV-ul este ca si mort. Ceea ce nu este necesar sa se intample si cu Mazda6, care ar putea fi importata de pe alte piete.
Nici Mazda, nici Subaru nu au dat inca un anunt oficial privind viitorul celor doua modele, sau viitorul productiei auto de pe teritoriul SUA.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1695 :: 18.68MB