No SSO cookie

Mazda6 a ajuns la 2 milioane unitati produse

voteaza
(0/ 0)
Mazda6 a ajuns la 2 milioane unitati produse
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

mazda a anuntat ca sedanul Mazda6 a ajuns la cifra de 2 milioane de unitati produse. Modelul nipon a fost lansat pe piata in 2002.

 
 

Japonezii au anuntat ca productia Mazda6 a ajuns la sfarsitul lunii august la 2 milioane de unitati. Mazda6 a inregistrat aceasta cifra in 8 ani si 6 luni de la iesirea pe piata a primei generatii in februarie 2002 la fabrica Hofu numarul doi din prefectura Yamaguchi. Aceasta realizare marcheaza al doilea cel mai scurt timp (dupa Mazda3), de la lansarea in 2002 a gamei de modele care respecta filosofia Zoom-Zoom, pentru un model sa atinga numarul 2 milioane.
 

Productia primei generatii Mazda6 a inceput in 2002 si a reprezentat modelul principal al noii generatii de produse Mazda, menit sa personifice mesajul brandului Zoom-Zoom. Mazda6 este un automobil de clasa medie care combina stilul spotiv cu performante exceptionale de condus, prima generatie Mazda6 primind multe aprecieri pozitive din partea clientilor. in plus, a castigat peste 130 de premii internationale, inclusiv in 2003 titlul prestigios de Masina Anului in Japonia.
 

Mazda6 a fost redesenata complet in 2007 aliniindu-se astfel la conceptul „Zoom-Zoom evolution”, fiind construita pe si dezvoltand punctele forte ale primei generatii, astfel ca performantele de mediu si de siguranta au fost semnificativ imbunatatite. in februarie 2009 noului model european Mazda6 i-au fost acordate cinci stele, ratingul maxim oferit de Euro NCAP.
 

In prezent Mazda6 este produsa la fabrica Hofu numarul 2 din Japonia, la AutoAlliance International in Michigan si la fabrica din Changchun, provincia Jilin, China. Productia globala Mazda6 din perioada ianuarie – august 2010 s-a situat la 164.000 unitati, in crestere cu 50% fata de aceeasi perioada a anului precedent.  Seita Kanai, Senior Executive Officer responsabil de Cercetare si Dezvoltare a declarat: „Mazda6 este unul dintre modelele esentiale care a ajutat la stabilirea imaginii globale a brandului Mazda. Am fost managerul programului de dezvoltare a primei generatii si am in continuare un atasament deosebit fata de aceasta masina extraordinara. Sunt recunoscator celor peste doua milioane de clienti din intreaga lume care au cumparat o Mazda6. As vrea sa multumesc fiecarui client in parte.”
 

Mazda va continua sa produca masini care te invita la volan, sunt fun de condus si pe care vrei sa la conduci din nou, automobile care au performante remarcabile de mediu si de siguranta in balanta cu placerea de a conduce.

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.1069 :: 17.87MB