No SSO cookie

Mazda Tribute facelift este prezent în România

voteaza
(0/ 0)
Mazda Tribute facelift este prezent în România
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mazda Tribute a îmbinat în permanenta confortul unui sedan cu rezistenţa unui autovehicul off-road. Acum modelul Tribute a fost supus unui facelift major pentru a accentua cele două atribute. Mazda Tribute facelift poate fi achizitionata la preţuri CIP începând de la 19.490 euro, prin reţeaua de dealeri Romcar, importator oficial Mazda.

 
 
[poza1s]Cele mai importante modificări au privit gama de motorizări a seriei. Noul Tribute a primit un nou motor pe benzina, de 2,3 litri si 110kw/150 CP, apartinand familiei MZR, înlocuind astfel vechiul motor de 2,0 litri. Acesta este combinatia ideala dintre putere si rafinament si satisface normele Euro IV in materie de poluare. Motorul V6 de 3,0 litri care echipa pâna acum Mazda Tribute a suferit îmbunătăţiri pentru a dezvolta o putere sporită, de 149kw/203 CP. Motorul de 2,3 litri este însoţit de o transmisie manuala în cinci trepte, în timp ce motorul de 3,0 litri a primit o transmisie automata in patru trepte. [poza2s]În afara modificarilor gamei de motoare, Mazda Tribute facelift prezintă un nou design al bumperelor din faţă şi spate, precum şi noi faruri şi stopuri. Acestea, impreuna cu oglinzile laterale de culoarea caroseriei şi grila frontală, confera noii Mazda Tribute un plus de eleganţă. Pentru o aliura si mai sportiva, in dotarile standard au fost incluse jante de aliaj de 16 inch si un contur indraznet al pasajelor rotilor. La interior, designul consolei centrale a fost modificat, iar schimbatorul de viteze pentru transmisia automată a fost mutat din coloana volanului în podea. [poza3s]Deşi a fost întotdeauna un automobil extrem de sigur, Maza Tribute facelift beneficiază acum de un nivel de echipare ce adaugă un plus de securitate. Noua echipare standard include airbag-uri frontale pentru şofer si pasager şi air-bag-uri perdea. La acestea se adauga tetierele şi centurile de siguranţă pentru toti cei trei pasageri din spate. Tot din dotarea standard fac parte şi discurile de frâna pe toate cele patru roţi şi sistemele ABS şi EBD. Noul model Mazda Tribute este echipat standard în toate versiunile cu tracţiune integrala, indiferent de motor sau de nivelul sistemului Active Torque Control Coupling (ATTC). [poza4s]Acest sistem monitorizeaza viteza roţii şi poziţia pedalei de acceleratie pentru a transmite automat cuplul, prin intermediul unui cuplaj electromagnetic, catre roţile din spate, atunci când este nevoie. Sistemul ATTC al noului Tribute facelift reacţioneaza extrem de repede in momentul schimbarii conditiilor de trafic şi permite imbunatatirea tractiunii in cazul rulării pe suprafeţe alunecoase.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1647 :: 17.82MB