No SSO cookie

Mazda si Mitsubishi au raportat pierderi in primul trimestru fiscal, din cauza scaderii cererii

voteaza
(0/ 0)
Mazda si Mitsubishi au raportat pierderi in primul trimestru fiscal, din cauza scaderii cererii
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Producatorii auto niponi Mazda Motor Corp si Mitsubishi Motors Corp au afisat joi pierderi pentru al treilea trimestru consecutiv, in contextul in care recesiunea a afectat grav cererea pentru masini, scrie Reuters.

 
 

Mitsubishi Motors a inregistrat pierderi operationale de 29,6 miliarde yeni (312 milioane dolari), in primul trimestru fiscal, incheiat in iunie, dupa un profit de 9,86 miliarde yeni, cu un an inainte.

Pentru anul financiar ce se va incheia in martie 2010, Mitsubishi Motors a mentinut tinta de profit operational la 30 miliarde yeni si un profit net de 5 miliarde yeni.

Mazda Motor Corp., al doilea cel mai mare producator auto nipon, a raportat pierderi de 21,5 miliarde yeni (264 milioane dolari), in cele trei luni incheiate in 30 iunie, comparativ cu un profit net de 15 miliarde yeni, in perioada similara a anului trecut, scrie Bloomberg.

Compania, care exporta circa 85% din productia interna, a fost afectata de aprecierea yenului. Mazda a mentinut estimarile privind pierderi de 50 miliarde yeni in anul fiscal ce se va incheia in martie 2010. 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2883 :: 12.87MB