No SSO cookie

Mazda si kika ofera premiu un Mazda2

voteaza
(0/ 0)
Mazda si kika ofera premiu un Mazda2
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mazda si retailerul de mobila kika acorda premiu un model Mazda2.

 
 

Cu ocazia deschiderii celui de-al 50-lea magazin de mobila din Europa, renumitul retailer kika si Mazda vor acorda 10 autoturisme Mazda2 la nivel european, in cadrul unei tombole speciale. Unul dintre premii isi va gasi castigatorul in randul clientilor kika Romania pe 29 martie, cand va avea loc marea extragere.


Mazda2 este unul dintre modelele deschizatoare de drumuri in clasa sa. Generatia lansata in 2007 a revolutionat segmentul B, punand in practica strategia Mazda de reducere a greutatii si cantarind cu aproximativ 100kg mai putin decat versiunea anterioara. Mezina gamei Mazda a fost repede apreciata la nivel global, fiind desemnata Masina Anului in lume in 2008.


Cel mai mic model Mazda poate fi echipat cu doua motorizari pe benzina, una de 1,3l, disponibila in doua trepte de putere, 75 CP respectiv 86 CP, si una de 1,5l si 103 CP. Modelul se remarca printr-o manevrabilitate ridicata, ideala pentru oras si o dinamica specifica spiritului Mazda. Totodata Mazda2 indeplineste cele mai riguroase standarde de siguranta, fiind cotata cu 5 stele la testele Euro NCAP. in prezent modelul este disponibil in Romania la un pret special de pornire de 6.790 de euro (TVA inclus), ce include trei prime de casare in cadrul programului de stimulare a innoirii parcului auto national 2010.


Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3466 :: 18.68MB