Cel mai bine vandut roadster din toate timpurile, Mazda MX-5 a mai obtinut o distinctie, castigand titlul de „Cea mai buna masina sport” din 2010 in urma sondajului JD Power privind satisfactia clientilor din Marea Britanie.
Peste 17.000 de proprietari din Marea Britanie au participat la sondajul anual. Posesori ai modelului iconic si-au notat masinile cu scoruri maxime pentru aspect, calitatea interioara si exterioara, fiabilitate, perfomanta, costuri de intretinere si pentru seviciile post-vanzare. Dupa numararea voturilor, Mazda MX-5 a obtinut un grad de satisfactie de 82,3% - devansand modele de lux ca Mercedes-Benz SLK si Audi TT, dar si VW Eos – revendincand titlul de „Cel mai bun model din clasa”.
Mazda MX-5 este un model obisnuit sa se claseze in top in sondajul JP Power, fiind deseori votat cel mai bun model sport in tari diferite. Posesorii acestui model l-au apreciat permanent, de peste 20 de ani, ca fiind un roadster accesibil, rezistent si foarte placut la condus. in aceasta perioada MX-5 a obtinut peste 160 de premii, si a fost vandut in 870.000 de exemplare, devenind unul dintre modelele de referinta ale industriei cu fani entuziasti pe toate continentele.
De la lansarea versiunii cu acoperis retractabil electric in 2006, gama MX-5 a devenit mai populara ca oricand. Anul trecut a detinut 22% din segmentul modelelor sport non-premium din Marea Britanie, patria mama a roadster-ului cu doua locuri si a fost al doilea in Europa cu o cota estimata la 12%.
„Rezultatele sondajulu JD Power in Marea Britanie sunt foarte importante pentru ca britanicii sunt foarte pasionati de masinile sport in general” a declarat Jeff Guyton, Presedinte si CEO Mazda Europe. „Dar aceste rezultate reflecta mai mult decat placerea cu care isi conduc MX-5-ul. Demonstreaza cat de usor este sa folosesti zilnic roadster-ul nostru. Acesta combina costurile de intretinere scazute, fiabilitatea legendara si serviciile de calitate cu emotia unei masini sport decapotabile. Nu e de mirare ca este in continuare un model foarte popular”.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!