No SSO cookie

Mazda MX-5 - Secretul dezvaluit

voteaza
(0/ 0)
Mazda MX-5 - Secretul dezvaluit
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Surpriza nu vine de la Mazda, ci din partea Oficiului European pentru Drepturi de Autor...

 
 
Se spune ca cele mai mari descoperiri au loc dintr-un accident...Iata ca acelasi model se aplica si in acest caz cand noul design frontal al modelului MX-5 de la Mazda a fost dezvaluit prin intermediul Oficiului European pentru Drepturi de Autor, de catre un angajat neatent.

Noile retusuri urmeaza actuala "filozofie" Mazda a trasaturilor mai "aspre", mai pronuntate, abandonand in parte infatisarea blanda, mai rotunjita a botului pe care o putem observa in cadrul actualelor modele. Aceste ajustari permit implementarea unor modifcari precum grila mai elongata si pronuntata si repozitionarea farurilor, conferind in ansamblu un aspect mai agresiv. Nu in ultimul rand, luminile pentru ceata iau acum o forma fusiforma, reminescenta formei clasice de lacrima.

Se asteapta ca noul design sa fie prezentat in show-room-uri in decursul anului viitor, iar asteptarile sunt ca pana in 2012 tranzitia completa spre noul look sa fie completa. De asemenea, zvonul general este ca aceasta nu este singura surpriza iminenta pe care Mazda o sa o ofere publicului cu privire la MX-5.

In cele din urma, putem doar fi recunoscatori neatentiei umane si sa asteptam nerabdatori alte detalii picante din partea firmei japoneze.


 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3202 :: 22.19MB