No SSO cookie

Mazda cumpara de la Toyota licenta tehnologiei hibride

voteaza
(0/ 0)
Mazda cumpara de la Toyota licenta tehnologiei hibride
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Toyota ofera celor de la Mazda licenta folosirii tehnologiei hibride de pe modelul Prius.

 
 

Toyota si Mazda au incheiat un acord pentru furnizarea sub licenta a tehnologiei hibrid, folosita pe modelul Toyota Prius. In baza acestei intelegeri Mazda intentioneaza sa combine sistemul hibrid cu motoarele de generatie viitoare SKY, aflate in curs de dezvoltare si sa produca in Japonia un vehicul hibrid. Obiectivul Mazda este sa inceapa pana in 2013 comercializarea unui automobil hibrid pe piata nipona.


Pozitionand preocuparea pentru problemele de mediu ca o prioritate a managementului, Toyota a inceput in 1997 comercializarea modelului Prius, primul automobil hibrid din lume cu productie de masa. Din acel moment peste 2,3 milioane de automobile hibrid Toyota au fost livrate clientilor din peste 70 de tari si regiuni.

Toyota recunoaste importanta protejarii mediul inconjurator prin sustinerea popularizarii tehnologiilor de mediu, ce sunt reprezentate de sistemele sale hibrid. Prin urmare, Toyota a anuntat ca va lua in considerare si cererile altor compani de a furniza tehnologie hibrid.

 

Avand la baza viziunea pe termen lung pentru dezvoltare tehnologica, Sustainable Zoom-Zoom, obiectivul Mazda este de a scadea pana in 2015 consumul mediu de combustibil al autovehiculelor cu 30% fata de nivelul din 2008. Pentru a oferi clientilor sai placerea condusului alaturi de performante remarcabile de mediu si de siguranta, Mazda implementeaza strategia de productie pe segmente - Building Block Strategy. Prin aceasta strategie, Mazda va imbunatati si mai mult elemente de baza ale vehiculelor sale - inclusiv motoarele, transmisiile si reducerea greutatii, iar apoi, progresiv, sa adauge componente electrice precum sistemul start-stop, franarea regenerativa si sisteme hibride. Prin intermediul acestui parteneriat fiecare companie intentioneaza sa furnizeze tehnologii si produse avand beneficii remarcabile pentru mediu, in folosul unui numar cat mai mare de oameni.


Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1962 :: 18.68MB