No SSO cookie

Mazda B2500 face-lift este deja disponibila în România

voteaza
(0/ 0)
Mazda B2500 face-lift este deja disponibila în România
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Începând de miercuri, ultima variantă restilizată a modelului pick-up Mazda B2500 este disponibilă şi pe piaţa românească, importatorul oficial Romcar estimând o vânzare de aproximativ 85 de unităţi, ceea ce ar corespunde vânzărilor de anul trecut, de 81 de unităţi, precum şi vânzărilor din anii precedenţi, acest model fiind declarat „cel mai vândut pick-up din România”.

 
 
[poza1s]O dată cu lansarea noului B2500, Mazda prezintă un pick-up îmbunătăţit capital. Cu patru variante de caroserie, două motoare puternice şi posibilitatea alegerii între transmisii cu tracţiune spate sau integrală, noul B2500 este potrivit, atât pentru uzul comercial, cât şi pentru cel privat. Clienţii autovehiculelor pick-up reprezintă un tip aparte. Ei nu caută un autovehicul de zi cu zi, ci unul cu totul special. Tehnologia solidă şi posibilitatea transportului unor obiecte voluminoase pe traseu accidentat sunt primele şi cele mai importante cerinţe pe care la au în minte atunci când cumpără această soluţie de transport. Dar, la fel ca la autoturisme, decizia de a achiziţiona un pick-up se bazează şi pe considerente emoţionale. Aspectul acestuia, de exemplu, este ceea ce îl evidenţiază în mulţimea de autovehicule de pe şoselele şi autostrăzile europene. Sau faptul că, în ciuda aparenţei sportive şi dure, oferă totuşi confortul unei limuzine. [poza2s]Modificările de design fac noua Mazda B2500 mult diferită de predecesorul său apărut în urmă cu 4 ani. La exterior, spoilerele sunt modificate, la fel farurile şi grila radiatorului. Interiorul a fost modificat de asemenea şi include volanul, panoul de bord şi tapiţeria portierelor, toate reproiectate. Scaunele sunt complet noi. Cu contururi consolidate, tapiţerie mai groasă şi cu material nou, nu numai că acestea sporesc confortul pasagerilor, dar contribuie la împrospătarea spaţiului interior. Toate aceste modificări îi dau lui B2500 un aer atrăgător şi modern şi exprimă noua imagine Mazda “Zoom-Zoom”. Există, de asemenea, modificări sub caroserie. Şasiul noii Mazda B2500 include mai multe detalii care contribuie la optimizarea aderenţei la şosea a vehiculului. Modificările la sistemul de direcţie conferă o manevrabilitate mai bună şi mai precisă. Sistemul de frânare a fost îmbunătăţit. Etrierele cu două pistoane scurtează distanţa de frânare a lui B2500 şi îmbunătăţesc durabilitatea şi durata de funcţionare a plăcuţelor de frână. Este disponibil de asemenea şi un sistem de anti-blocare a frânelor (ABS), precum şi un sistem electronic de distribuţie a forţei de frânare (EBD) care conferă automat o presiune de frânare optimă pe axele faţă şi spate, în funcţie de viteză şi încărcătură. [poza3s]Gama de motoare rămâne identică. Motorul de bază este un turbo-diesel de 2,5 litri cu patru cilindri care este foarte economic la pompa de alimentare cu combustibil. În funcţie de gusturile conducătorului auto, poate fi comandat ca versiune de 84 CP cu transmisie spate, sau de 109 CP cu tracţiune integrală. Nou la trenul de rulare al modelului B2500 este o transmisie manuală în cinci trepte îmbunătăţită care, mulţumită sincronizării optimizate a pinioanelor, este la fel de uşor de cuplat ca şi în cazul unui automobil. Siguranţa noii Mazda B2500 a fost de asemenea optimizată. Dotările de siguranţă activă includ acum ABS şi EBD, precum şi faruri care asigură o iluminare mai eficientă. Siguranţa pasivă a fost îmbunătăţită prin optimizarea structurală. O structură a caroseriei mai solidă a constituit una dintre principalele preocupări ale proiectării.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1947 :: 17.82MB