No SSO cookie

Mazda 2, în showroom-urile din România

voteaza
(0/ 0)
Mazda 2, în showroom-urile din România
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noua Mazda2, mezina constructorului japonez, introduce în premieră în clasă echipări cum ar fi farurile cu LED, head-up display-ul, centrul de comandă HMI, amplasat între scaunele din faţă, şi sistemul de monitorizare a vehiculelor din spate (RVM), inclusiv pentru deplasarea în marşarier (RCTA). Modelul va ajunge în toate showroom-urile din ţară până la sfârşitul lunii februarie.

 
 

Mazda2 adoptă limbajul de design KODO, astfel că, modelul pare că se află în mişcare inclusiv când staţionează. La exterior, subcompacta este primul autovehicul din clasă dotat cu faruri cu sistem de iluminare cu 4 lămpi LED, în timp ce la interior oferă mai mult spaţiu, opţiuni variate de tapiţerie şi mai multă tehnologie decât generaţia anterioară. Montanţii A au fost mutaţi mai în spate, ceea ce, odată cu reaşezarea oglinzilor exterioare a crescut şi unghiul de vizibilitate pentru  şofer. Spaţiu mai mult este disponibil şi la nivelul portbagajului, mulţumită volumului de 280 de litri şi suprafeţei de încărcare mai mari. Printre cele mai importante echipamente de la interior se numără head-up display-ul, disponibil în funcţie de nivelul de echipare, care afişează viteza şi direcţiile de navigare şi ecranul color de 7 inci aşezat în partea superioară a consolei mediane, pentru o vizibilitate crescută. Acesta poate fi controlat tactil, vocal sau prin centrul de comandă HMI cu buton rotativ. Odată cu integrarea sistemului MZD Connect noua Mazda2 se poate conecta cu uşurinţă la orice smartphone cu sistem de operare iOS sau Android prin Bluetooth sau portul USB.

Primele modele Mazda2 disponibile sunt echipate cu motorizarea SKYACTIV-G de 1,5l în trei variante de putere: 75, 90 şi 115 CP. Versiunea de 75 CP prezintă un consum mixt de 4,7 l/100 km, în timp ce varianta de 90 CP oferă un consum mixt de 4,5l/100 km. Motoarele pot fi comandate în combinaţie cu transmisia manuală, SKYACTIV-MT, sau automată, SKYACTIV-Drive. Toate modelele sunt echipate standard cu sistemul i-STOP, iar în funcţie de versiune acestea pot fi dotate şi cu tehnologia i-ELOOP, cu scopul de a reduce consumul de combustibil. Primul opreşte şi reporneşte automat motorul în momentul în care autovehiculul staţionează, iar al doilea recuperează energia generată de autoturism în timpul frânării. Începând cu luna iunie, sub capota noii Mazda2 se va afla în premieră şi noua motorizare diesel SKYACTIV-D de 1,5l şi 105 CP. Consumul acestei motorizări este de 3,4 l/100km, iar nivelul emisiilor de CO2 se situează la 89 g/km. Toate motorizările respectă standardele Euro 6.

 

Model

Preţ (cu TVA inclus)

Mazda2 G75

10.990 €

Mazda2 G75 Emotion

11.990 €

Mazda2 G75 Challenge

12.690 €

Mazda2 G75 Attraction

13.890 €

Mazda2 G90 Challenge

13.490 €

Mazda2 G90 Attraction

14.690 €

Mazda2 G90 Attraction AT

16.490 €

Mazda2 G90 Hazumi

15.590 €

Mazda2 G90 Revolution

15.990 €

Mazda2 G115 Revolution Top

18.890 €

Mazda2 CD105 Attraction

16.490 €

Mazda2 CD105 Revolution Top

19.390 €

 

Vopsea metalizată

340€

Vopsea metalizată Red Soul

480€

 

 

Disponibilitate echipări/motorizări

Benzină

Diesel

75CP

90CP

90CP

115CP

105CP

MT5

MT5

AT6

MT6

MT6

G75

X

 

 

 

 

Emotion

X

 

 

 

 

Challenge

X

X

 

 

 

Attraction

X

X

X

 

X

Hazumi

 

X

 

 

 

Revolution

 

X

 

 

 

Revolution Top

 

 

 

X

X

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2840 :: 22.17MB