Pebble Beach s-a bucurat de o vizita speciala saptamana trecuta.
Lincoln, impreuna cu Casa Edsel si Eleanor Ford, au expus un Edsel Bryant Ford, proaspst restaurat. Modelul este un Ford Special Speedster din 1934.
Inspirat de o vizita facuta in Europa in 1932 de nimeni altul decat E.T. Gregorie, designer-sef la Ford in acel la timp, Roadster si-a inceput viata ca 1934 model 40, inainte de a fi revizuit.
Mai mic decat modelul initial si cu o garda la sol substantial mai redusa, vehiculul are locurile mai in spate din cauza fetei lungi si o caroserie personalizata, din aluminiu. Motorul este un clasic Ford V8, cu tractiune spate.
Dupa ce Edsel Ford (fiul lui Henry Ford si Presedinte al Ford Motor Company) a murit in 1943, vehiculul si-a facut aparitia de cateva ori, pana sa dispara.
A reaparut apoi in 1999, la Amelia Island Concours d'Elegance si s-a vandut unui colectionar, la pretul de 1.76 milioane de dolari. Cand a murit colectionarul, masina a revenit la Casa Edsel si Eleanor Ford, pentru a fi restaurata.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!