No SSO cookie

Masina anului va fi desemnata pe 15 ianuarie

voteaza
(0/ 0)
Masina anului va fi desemnata pe 15 ianuarie
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Titlul "Masina anului 2003 in Romania" va fi desemnat de Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA), in colaborare cu organizatiile jurnalistilor auto din Romania, uneia dintre cele zece masini eligibile. Modelele alese sint Audi A8, Citroen C3, Ford Fiesta, Mazda 6, Mercedes E Classe, Nissan Primera, Opel Vectra, Renault Megane, Seat Ibiza si Volvo XC 90.

 
 
[poza1s] Organizarea evenimentului este programata la jumatatea lunii ianuarie, insa deja APIA a demarat procedurile legate de selectie a juriului, care include 17 jurnalisti cu experienta din presa auto. Buna desfasurare a competitiei, precum si respectarea stricta a regulamentului si obiectivitatii va fi asigurata de APIA.
Reamintim ca, anul trecut, titlul "Masina Anului 2002 in Romania" nu a fost acordat, datorita unor neintelegeri intre organizatoarele competitiei, doua asociatii ale presei auto romanesti. De asemenea, in urma cu doi ani, in Romania au fost alese doua "Masini ale Anului".
[poza2d] Reprezentantii APIA au declarat ca editia din acest an va reintroduce in drepturi acest titlu de prestigiu la nivel mondial, insa rolul APIA este doar acela de organizator al ceremoniei, responsabilitatea alegerii apartinind in intregime juriului.
Cistigatoarea trofeului european "Car of the year 2003 in Europe" este Renault Megane II.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2121 :: 22.17MB