Anul trecut, in octombrie, Mark D. Wallace CEO Ambasador al organizatiei "United Against Nuclear Iran" (UANI), a tinut o conferinta de presa, alaturi de Avocatul Poporuui din orasul New York, Bill de Blasio, in fata showroom-ului Maserati din Manhattan. S-a subliniat atunci ca Maserati, alaturi de Lamborghini, au fost adaugate pe lista de supraveghere a comisiilor de specialitate, deoarece au incalcat emnargoul privind exporturile catre Iran, tara aflata pe lista neagra din cauza programului nuclear pe care-l dezvolta, in ciuda eforturilor ONU de a-l sista. Maserati a fost nominalizat intr-un mod aparte in cadrul acelei conferinte de presa, deoarece brandul italian dorea sa-si deschida o reprezentanta in Teheran.
"Porsche, Hyundai si KIA s-au retras dn Iran", a fost decalratia lui Wallace. "Incheierea activitatilor companiei Maserati in Iran va da un mesaj clar catre elita regimului din acea tara. Au de ales intre o economie functionala si armele nucleare."
UANI, organizatie non-profit si non-guvernamentala cu sediul in SUA, care a mai intreprins o serie de campanii impotriva altor companii, precum cea impotriva FIAT, a emis un proiect de lege care a fost adoptat de guvernul SUA, denumit DRIVE Act Legislation, care cere companiilor auto care dresc sa incheie contracte cu, sau sub jurisdictia guvernului american, sa nu fie angajate in niciun tip de afacere cu Iranul sau sa nu aiba nicio intelegere cu vreo entitate iraniana.
Dupa discutii cu partile implicate, un purtator de cuvant al companiei Lamborghini a declarat ca au fost incheiate orice tip de negocieri sau relatii deja stabilite privind operatiunile de orice tip de pe teritoriul Iranului.
De cealalta parte, Maserati a afirmat ca "au fost incetate discutiile cu un potential importator auto si distribuitor", Arta Group si ca s-au trimis notificari legale in vederea incetarii folosirii numelui companiei italiene.
Ca rezultat, UANI a actualizat lista denumita Auto and Luxury Goods Campaign, unde s-a precizat ca cele doua branduri in discutie, alaturi de compania-mama FIAT, care detine Maserati, si-au incetat in totalitate activitatile comerciale din Iran.
De Blasio a completat: "Acesta este inca un pas important in directia corecta, care face parte dintr-o campanie cruciala care are ca scoplovirea Iranului in inima economiei sale. Noi, in calitate de consumatori putem ajuta in lupta impotriva unui Iran inarmat nuclear ei personal voi continua aceasta lupta fara sa ma opresc si voi aduna atati aliati cati vor dori sa se alature cauzei."
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!