No SSO cookie

Maserati Quattroporte "Collezione Cento"

voteaza
(0/ 0)
Maserati Quattroporte
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Unul dintre cele o suta de exemplare din seria speciala "Collezione Cento" a modelului Maserati Quattroporte, prezentata la editia 2008 a Salonului Auto de la Detroit, si-a gasit deja proprietarul... in Romania.

 
 
Intitulata sugestiv "Collezione Cento", aceasta versiune a berlinei italiene se va produce in doar 100 de exemplare. Fiecare poarta o placuta cu numarul de serie, integrata in plansa de bord. Si desi pentru multi pasionati ai marcii ar fi suficient (mai multi de 100!), placuta nu este singurul element care justifica pretul cu 20% mai mare decat al unui Quattroporte Automatica!
Din punct de vedere tehnic, este vorba de versiunea cu transmisie automata in sase trepte, cuplata la motorul V8 de 4,2 litri, care dezvolta 400 de cai-putere. Exclusivitatea finisajelor si a echipamentelor este aceea care face diferenta in raport cu gama Quattroporte deja cunoscuta. Culoarea "avorio" pentru caroserie, jantele "polished" de 20", interiorul inedit cu cusaturi in forma de romb, insertii Wenge si "madreperla", cu tapiseria in culorile "cuoio" si bej, reprezinta doar cateva dintre detaliile luxului "Collezione Cento". Sistemul Maserati Multimedia Entertainment (AUX-IN, iPod, SIM, USB, MP3/WMA, Bluetooth) si unitatea CD/DVD player cu doua display-uri touch screen integrate in tetierele scaunelor din fata fac deliciul amantilor tehnologiei.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3773 :: 17.86MB