Exemplarul care poate fi admirat in showroom-ul
Maserati din Calea Dorobanti este primul ajuns in tara. Romania devine
astfel al treilea stat in care se lanseaza modelul, din cele 58 de
natiuni cu reprezentanta Maserati. Succesul masinii a trecut insa
granitele Romaniei cu mult timp inainte de lansarea oficiala: 7 clienti
au comandat deja modelul, cuceriti de caracteristicile acestuia inca de
la dezvaluirea sa, la Salonul Auto de la Geneva.
Granturismo continua procesul de innoire a gamei, inceput odata cu
lansarea berlinei Quattroporte Automatica la Detroit. Designul original
si irezistibil, interiorul cu patru locuri si performantele
exceptionale asigura noului model o prezenta distincta si prestigioasa
in peisajul automobilistic contemporan. Luxul si posibilitatile
infinite de personalizare sunt, alaturi de gadget-urile rafinate,
atribute specifice unei marci cu o clientela selecta, pentru care
standardele incep cu perfectiunea.
Motorul V8 de 4,2 litri beneficiaza de o configurare specifica in
raport cu cel disponibil la Quattroporte Automatica, in sensul
obtinerii unui raspuns si mai prompt la accelerare. Dezvolta 405
cai-putere si cuplul maxim de 460 Newtonmetri, 75% din acesta fiind
disponibil inca de la 2.500 de rotatii pe minut.
Cutia de viteze automata in sase trepte a fost dezvoltata pentru un
sofat fluent fara a limita puterea la turatiile inalte. Cele 7.200 de
rotatii pe minut atinse la regimul maxim reprezinta inca un atu in fata
concurentei, alaturi de cele patru programe de functionare, Auto
Normal, Auto Sport, Auto Ice si Manual.
Pretul pentru Maserati Granturismo este de 116.025 euro, inclusiv TVA.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!