No SSO cookie

Marele Picnic Dacia din Franta

voteaza
(0/ 0)
Marele Picnic Dacia din Franta
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Peste 10 000 de participanti s-au inscris pentru a sarbatori 8 ani de la aparitia Dacia in Franta: Marele Picnic anual se anunta un succes.

 
 

DACIA: UN FENOMEN SOCIAL
Intr-o perioada scurta de timp, marca Dacia a reusit sa stranga in jurul ei o adevarata comunitate a clientilor care nu rateaza nicio ocazie de a se reuni. Deoarece proprietarilor Dacia le place sa se cunoasca, acestia raspund „prezent” cu fiecare ocazie pe care o au. Pe forumurile de discutii pe internet, ei sunt de doua ori mai activi decat clientii altor marci. si, in spiritul Dacia, vestile circula de doua ori mai repede prin retelele informale. Aceste discutii, succesul comercial, diversitatea crescanda a gamei Dacia au dat nastere unui nou mod de abordare si intelegere a automobilului.

Marele picnic Dacia le da ocazia tuturor acestor persoane sa se intalneasca si sa comunice in jurul unor valori precum simplitatea si prietenia. in acest an, Castelul de la Rambouillet va fi destinatia privilegiata a clientilor francezi. Picnicul din Franta are loc dupa cel din Olanda. Cu ocazia zilei „Dacia” din Olanda, aproape o mie de participanti s-au reunit la inceputul lui iunie, in ciuda vremii nefavorabile, pe plaja d'Almere (Flevoland). In Europa, in cursul anului 2011, peste 10.000 de clienti mandri de marca Dacia au participat la astfel de actiuni.

DACIA: ACHIZItIA INTELIGENTA
De cativa ani, marca Dacia a creat o revolutie in lumea auto. Cumparand o masina Dacia, clientul nu plateste decat pentru ceea ce are nevoie („smart buy”). Dacia inseamna:
-    un vehicul generos: la pretul mediu al unui anumit segment, clientul cumpara o masina cu un spatiu  compatibil unui segmentul superior
-    un vehicul fiabil: vehiculele Dacia sunt printre cele mai apreciate din punct de vedere al fiabilitatii si al costurilor de intretinere
-    un vehicul simplu: usor de utilizat, din momentul achizitiei si pana la re-vanzare. Clientul Dacia nu-si iroseste timpul negociind pretul vehiculului, iar valoarea la re-vanzare a acestuia este una dintre cele mai bune de pe piata.
Dacia le permite celor care pana acum au condus masini la mana a doua (adesea vechi, chiar foarte vechi – de pana la 15 ani) sa isi cumpere pentru prima data un vehicul nou, care ofera prestatii foarte bune. O masina Dacia este simpla, generoasa, robusta si 100% utila. Aceasta ofera un spatiu interior remarcabil, la un pret foarte atractiv, pentru care pana acum se puteau achizitiona doar vehicule second-hand. Fiabilitatea masinilor Dacia a fost apreciata ca fiind la cel mai inalt nivel. Posesorii nu au motive de ingrijorare: costurile de intretinere sunt reduse, iar garantia este de 3 ani/100.000 km.

DE 8 ANI, DACIA ESTE O POVESTE DE SUCCES IN EUROPA
In 2011 Dacia a vandut 343.000 vehicule in Europa si in tarile mediteraneene. Din 2004 pana in prezent au fost achizitionate aproape 2 milioane de masini Dacia. In aceeasi perioada, Dacia a fost marca auto care a progresat cel mai mult in Europa. In doar 8 ani, gama Dacia s-a extins la 9 modele, dintre care cele mai recente sunt Lodgy, Dokker si Dokker Van. in urma unui sondaj de opinie realizat in februarie in cinci tari europene, Dacia a fost desemnata cea mai fiabila marca auto de pe piata de catre cei 30 000 de clienti care au raspuns anchetei. Acestia s-au declarat satisfacuti in proportie de 92-98%. Odata cu Lodgy, Dacia isi insuseste elemente de tehnologie 100% utila. Pentru prima data un vehicul Dacia este echipat cu un sistem de navigatie integrat MediaNav, cu un ecran de 7 inch – unic in acest segment, cu functie touch screen, priza USB/Jack si Bluetooth® pentru audio-streaming sau telefon si acces la playlist-ul unui dispozitiv de stocare extern. O alta noutate in ceea ce priveste siguranta : limitatorul de viteza si comenzile situate pe volan.
Cu astfel de prestatii, la preturi imbatabile, Dacia se situeaza pe locul 7 in topul marcilor din Franta si chiar pe locul 5 in ceea ce priveste vanzarile de autoturisme.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2007 :: 22.11MB