Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 13 March 2009 10:05
guvernul poate sa mareasca taxa chiar si din aceeasta luna ...daca ar face-o la 2000 euro , mi-as schimba masina mea veche ..vezi statul german care acorda o prima de casare de 2500 euro ...ca la noi la nimeni...si oricum nu poti sa-ti cumperi o masina noua prin programul rabla daca nu dispui de un salariu mare ...creditele auto te vor manca ...nimic nu merge in tara asta...
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!