No SSO cookie

M Car Trading vrea sa vânda, anul viitor, peste 1.200 de masini Mitsubishi

voteaza
(0/ 0)
M Car Trading vrea sa vânda, anul viitor, peste 1.200 de masini Mitsubishi
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Compania M Car Trading, divizie a Grupului Ţiriac, devenită din iunie distribuitor general pentru produsele Mitsubishi pe piaţa romanească, şi-a propus, pentru anul viitor triplarea rezultatului de vânzări, din acest an, informează un comunicat al companiei.

 
 
[poza1s]Anul trecut, producătorul Mitsubishi a vândut prin intermediul a trei companii distribuitoare un număr de 475 de modele, fiind o marcă competitivă pe segmentul maşinilor SUV. Începând din acest an, prezenţa pe piaţa românească a M Car Trading ca importator exclusiv Mitsubishi permite comercializarea unei game largi de autovehicule, precum Pajero (prezent în ambele variante de ampatament), Pajero Sport, Pajero Pinin (produs în Europa), Pajero L200, autoturismele construite in Europa - Space Star si Carisma, noul Lancer şi modelul Mitsubishi Outlander, considerat ca fiind unul dintre cele mai atractive SUV-uri construite în ultima perioadă. [poza2s]Cu două lansări de model în toamna acestui an şi mai multe surprize pentru iubitorii de automobile în anul 2004, M Car Trading are proiecte de viitor ambiţioase. Pe lângă triplarea vânzărilor compania întrevede şi dezvoltarea unei reţele puternice de parteneri autorizaţi care să acopere eficient şi în totală concordanţă cu standardele impuse de Mitsubishi Motors, întreg teritoriul României. Noua orientare Mitsubishi Motors Company în direcţia producerii unui model cu aptitudini “on so off-road” destinat pieţei europene a fost exprimată de modelul Outlander, conceput ca un hibrid între un SUV şi un autoturism. Outlander este primul model Mitsubishi lansat în Europa din anul 2000, devenind o punte de legatură între două curente, şi vectorul de imagine ce prefigurează noile generaţii de autovehicule Mitsubishi. [poza3s]Deşi se înscrie într-un trend foarte actual, Outlander rămâne credincios tradiţiei Mitsubishi de a crea prin produsele sale noi segmente de piaţă. Sportiv şi elegant, noul Mitsubishi este o declaraţie de design îndrăzneaţă dublată de tehnică inovatoare şi performanţe ridicate. Partea frontală cu linii puternice şi forme angulare prefigurează noua orientare stilistică a modelelor Mitsubishi. Outlander-ul completează în acest fel schimbarea radicală operată de constructorul nipon la toate nivelurile, dovada fiind chiar sigla Mitsubishi, poziţionată pe nervura centrală extrem de profilată, acum de dimensiuni mai mari, cromată şi tridimensională. [poza4s]În continuare, privit din profil, Outlander etalează simplitate, fluiditate, continuând în aceeaşi notă de eleganţă până în partea posterioară. Detalii precum dispersoarele clare ale blocurilor optice şi eleronul discret poziţionat deasupra lunetei subliniază omogenitatea maşinii. Interiorul continuă în aceeaşi notă simplă şi atrăgătoare, materialele moderne de bună calitate, finisările impresionante şi confortul regăsindu-se în oricare detaliu interior. Construit pe platforma tehnică a modelului Lancer Evolution, Outlander beneficiază de utilitatea, spaţiul mare, garda la sol şi poziţia înaltă de condus caracteristice SUV-urilor combinate cu dimensiunile relativ reduse şi centrul de greutate poziţionat mai aproape de suprafaţa de rulare. [poza5s]Pentru a conferi o ţinută de drum cât mai bună Outlander-ului, inginerii Mitsubishi Motors Company au apelat la configuraţia monococa a caroseriei, iar suspensia a fost rigidizată, optându-se pentru soluţia Mac Pherson la puntea faţă şi soluţii multi-braţ la puntea spate independentă. Ca urmare a acestor soluţii tehnice abilitatea de a trece prin viraje este comparabilă cu cea a unui autoturism în ciuda dimensiunilor de SUV. Pentru rigiditate la torsiune laterală şi longitudinală, panourile uşilor fac corp comun cu ranforsările stâlpilor montanti frontali, laterali şi posteriori.În afara îmbunătăţirii performanţelor dinamice ale maşinii, structura rigidă a caroseriei conferă un mare avantaj din punct de vedere al siguranţei pasagerilor. Tot la capitolul siguranţă pasivă Mitsubishi Outlander beneficiază de aportul sistemului RISE (un sistem avansat care constă în consolidarea cabinei astfel încât să-şi păstreze integritatea în caz de coliziune) şi de zone cu deformare controlată în caz de impact frontal sau lateral. Puterea şi cuplul motor sunt distribuite la roţi prin intermediul sistemului de tracţiune integrală cu vasco cuplu în funcţie de condiţiile de rulare. Pentru oprirea în orice fel de condiţii Outlander este echipat cu discuri ventilate de 16 inch pe faţă şi discuri de 14 inch pe spate. Sistemele ABS şi EBD sunt incluse în echiparea standard. Propulsia este asigurată de un motor de 2,0 l ce dezvoltă 136 cp (la 6000 rpm) şi un cuplu maxim de 176 Nm (la 4500 rpm), urmând ca din luna decembrie a anului 2003 M Car Trading să ofere clienţilor şi o variantă de 2,4 l ce dezvoltă 159 cp (la 6000 rpm) şi 214 Nm (la 4000 rpm). Cuplat la o transmisie manuală cu 5 trepte motorul de 2,0 l permite atingerea 100 km/h în 11,4 secunde, în timp ce versiunea de 2,4 l este comercializată cu două tipuri de cutii de viteză, cea manuală în cinci trepte şi una automată cu patru trepte - INVECS II, care permite atingerea a 100km/h în 9,9 secunde. Comercializat de distribuitorul general Mitsubishi pentru România, M Car Trading, la un preţ începând de la 18.200 euro, Outlander-ul este echipat în varianta full-options cu: 4WD, ABS cu EBD, aer condiţionat, geamuri electrice faţă/spate, jante de 16 inch din aliaj usor, tapiţerie piele, scaune faţă încălzite, panou de bord placat cu finisaj de lemn negru, airbag-uri frontale şi laterale pentru şofer şi pasager, trapă electrică pentru locurile din faţă, moon-roof (geam pe platforma pasagerilor din spate), închidere centralizată, vopsea metalizată, proiectoare ceaţă, oglinzi electrice/încălzite având carcasa vopsită în culoarea caroseriei.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1900 :: 17.83MB