No SSO cookie

Lotus Exige - Goana spre glorie...

voteaza
(0/ 0)
Lotus Exige - Goana spre glorie...
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Se pare ca Lotus Exige nu se multumeste doar cu titlul sau de masina extravaganta...

 
 
"Se spune ca setea de glorie nimiceste chiar si sufletul cel mai nobil"... acest stravechi proverb ptand fi usor aplicat chiar si in tumultoasa si tehnologizata lume moderna. Desi, o explicatie poate putin prea pompoasa pentru ultima decizie a celor de la Lotus, in legatura cu modelul lor, Exige. Astfel, desi dispneau de un model deja "fierbinte", compania s-a decis sa incinga si mai mult atmosfera, prezentand o varianta ultra-performanta, denumita varianta Cup, a carui scop este sa invinga concurenta prin putere si viteza.

Pentru a-si indeplini scopul propus, firma britanica a instalat un nou motor la bordul noii versiuni, care produce 257 CP, produsi de motorul sau de 1.8 litri, dotat u turbocharger, fiind suficient de puternic pentru a propulsa vehiculul de la 0 la 65 km/h in 4.1 secunde, si ajungand la o viteza maxima de 220 km/h, oferind ca element inovator un sistem de tractiune variabila, un adevarat plus in ochii fanilor.

In final, desi dispuneau deja de un model extraordinar, suntem acum convinsi ca recentele modificari vor avea cu siguranta ca efect elevarea masinii pe un piedestal inalt in lumea auto...

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2101 :: 22.19MB