"Micul Ferrari"
Performanta, agilitate, manevrabilitate, control absolut, o experienta de condus unica: acestea sunt calitatile pe care orice pasionat de Lotus le asteapta. Evora S IPS este un mic Ferrari, atat la propriu cat si la figurat. Dupa ce nume importante si cu referinte solide la Ferrari s-au mutat la Hethel in 2010, la uzina Lotus, obiectivul a fost clar: aceasta marca sa produca masini sportive capabile sa concureze cu Ferrari, Porsche sau Lamborghini.
Lotus Evora S IPS se apropie mult, prin performanta dar si prin aspectul estetic, de un Ferrari. Noua cutie de viteze poate fi folosita atat in modul automatic cat si secvential, cu padele de schimbare a vitezelor de la volan. Senzatiile si experienta de condus sunt extraordinare. Iar cel mai impresionant este faptul ca acest automobil costa doar jumatate din cel mai ieftin Ferrari de pe piata", a declarat Lucian Sonea, directorul de marketing al Forza Rossa.
Versiunea 2012 Lotus Evora aduce lucruri noi, de la dotarile si calitatea pielii din interior, sistemul de Navigatie sau imbunatatirea performantelor prin actionarea butonului Sport.
EVORA S IPS pe scurt: Motor V6, cu compresor, 3,5 litri, 350 CP, central spate; Cutie de viteze automata IPS Intelligent Precision Shift; Greutate: 1,442 kg; Consum mixt: 9,7 l/100 km; Emisii: 224 g/km; Performante: 0-100km/h in 4,8 secunde, 270 km/h viteza maxima.
Lotus Evora al Politiei Romane
In cadrul evenimentului de lansare a fost prezenta si "vedeta" Politiei Romane, Lotus Evora S, care a fost echipata cu pneuri de iarna Michelin Pilot Alpin oferite de Michelin Romania.
Echipa Lotus in Formula 1
Lotus Cars va avea in 2012 propria si unica echipa sub emblema Lotus in Formula 1, fapt ce marcheaza o revenire istorica in competitia de cel mai inalt nivel. Anul acesta, Lotus Evora a participat cu succes, echipata cu pneuri Michelin, in cele mai faimoase curse de anduranta din lume si in Cursa de 24 ore de la Le Mans.
Lotus Evora S IPS poate fi achizitionat in Romania de la Forza Rossa, reprezentantul oficial Lotus Cars. Pretul modelului prezentat la lansare este de 75.636 EUR.
Show-room Lotus micsorat
Totodata, cei prezenti la eveniment au putut observa ca show-room-ul Lotus s-a micsorat, o parte din spatiu fiind momentan nefolosit. Intrebat, Lucian Sonea a pastrat discretia, anuntand doar ca este vorba despre un spatiu care ramane al companiei Forza Rossa, insa destinat altei marci auto, despre care a dezvaluit doar ca e din aceeasi categorie, premium si sport, lasand cale libera speculatiilor.
Cat despre vanzarile Lotus, Sonea a declarat ca nu exista o cota alocata Romaniei, cum se intampla in cazul Ferrari, iar livrarile se realizeaza intr-un interval cuprins intre 2 saptamani si 2 luni, specificand ca "niciodata nu s-a ajuns la un timp de asteptare atat de mare, cum este cel maxim."
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de ovyy 3 December 2011 15:44
Cea de la politie este superba...se tine bine pe autostrada.
scris de bogdan7817 2 December 2011 23:58
tare rau masina, ma gandesc cine din politie va pune mana sa conduca o asa bijuterie
scris de ovyy 2 December 2011 10:36
Cred ca se vor cumpara ca painea calda, daca nu va expira si aici lotul pentru Romania...
scris de sandu59 29 November 2011 08:17
aceste masini ar trebui puse pe rafturi, ca bibelourile
scris de sims 29 November 2011 05:44
ne mai clatim si noi ochii caci cam cu asta ramanem
scris de carmenflorin 28 November 2011 22:40
frumoasa masina , dar la bugetul meu ma limitez la atat
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!