No SSO cookie

Lotus Esprit este tras pe dreapta?

voteaza
(0/ 0)
Lotus Esprit este tras pe dreapta?
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Supercarul Lotus Esprit are un viitor la fel de incert pe cat de incerte ii sunt si posibilele motorizari.

 
 

In urma cu doi ani, presa auto a fost uimita cand o firma modesta, asa cum este Lotus, a socat la Salonul Auto de la Paris din 2010, venind cu nu mai putin de cinci prezentari noi.

Cele cinci modele, aflate in realitate in diferite faze de dezvoltare, erau o parte din proiectul ambitios al fostului CEO, Danny Bahar, care dorea ca Lotus sa devina o marca mult mai cunoscuta. Ulterior, Bahar a fost concediat de noul proprietar malaiezian DRB-Hicom, in urma unui scandal amplu mediatizat, fiind acuzat de cheltuieli iresponsabile si defectuoase, in timp ce fostul CEO a raspuns cu o actiune in instanta, cerand despagubiri de 10,6 milioane $.

In ciuda acestui peisaj oarecum haotic, renasterea brandului Lotus a ajuns intr-un impas, acesta fiind tot o renastere, aceea a modelului Esprit, dealtfel un nume de referinta in istoria Lotus.

Potrivit rapoartelor oficiale, proiectul Esprit a fost dat deoparte, cazand victima situatiei financiare si directiei de dezvoltare ale companiei, ambele incerte. Acum, in functie de care zvon vi se pare mai credibil, alegeti unul dintre urmatoarele: acela potrivit caruia Lotus doreste sa-si construiasca propriul motor pentru Esprit si aceasta va dura ceva timp, sau varianta ca desi s-ar sti ce motor va intra sub capota masinii, cineva s-a decis ca ar fi mai bine sa fie unul supraalimentat, pentru o pozitionare mai apropiata de supermasinile din segment, sau bazaconia potrivit careia Lotus Esprit va fi un supercar hibrid.
Insa ar mai fi si o a patra varianta, care sugereaza ca DRB-Hicom a decis sa renunte cu totul la planurile initiale ale lui Danny Bahar, care erau structurat in etape precise de cate cinci ani, directie care include si renuntarea la modelul Esprit.

Si ca o cireasa de pe tort, Lotus ar nega, desi cu jumatate de gura, ca ar avea de gand sa renunte la Esprit. Cine sa mai inteleaga ceva?

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
5.8353 :: 17.86MB