No SSO cookie

Lotus Elise - O alta abordare...

voteaza
(0/ 0)
Lotus Elise - O alta abordare...
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Un proprietar Lotus Elise din Hong Kong a gasit o alta solutie pentru a imbunatati performantele vehiculului...

 
 
Ori de cate ori o problema se iveste sau, ori de cate ori se afla un obiectiv in fata, diversi indivizi vor gasi diverse solutii pentru a rezolva situatia. Astfel, exemplu elocvent il constituie proprietarul unui Lotus Elise din Hong Kong, care s-a decis sa abordeze o cale neortodoxa pentru a imbunatati performantele modelului sau. Pentru a-si indeplini obiectivul, excentricul proprietar a angajat o echipa care sa inlocuiasca caroseria modelului cu una alcatuit in totalitate din fibra de carbon. Daca pe dumneavoastra va intriga aceasta decizie, aveti motive intemeiate sa fiti. In primul rand, costul unei astfel de operatiuni este din cale afara de ridicat, depasind cu mult venitul unui cetatean obisnuit pe an. Mai apoi, modelul Lotu Elise a fost deja proiectat pentru a fi extrem de usor, cantarind cu putin peste 860 de kilograme, o cifra foarte mica comparativ cu alte masini din domeniu. In final, chiar daca "randamentul" acestei operatiuni este potential mai mic decat cel rezultat din inlocuirea motorului de 1.8 litri, realizat de Toyota, cu unul mai performant, trebuie sa recunoastem ca infatisarea pe care fibra de carbon o da modelului este cu adevarat captivanta!

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2285 :: 17.86MB