No SSO cookie

Logan da frisoane concurentei la Geneva

voteaza
(0/ 0)
Logan da frisoane concurentei la Geneva
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

De departe, Logan este cea mai ieftina masina prezenta la Salonul Auto de la Geneva. Evident, restul constructorilor spun ca nu conteaza numai pretul. „Putem produce un model Logan de baza pe care-l putem vinde cu circa 5.000 de euro pentru a avea profit. Nu stiu inca nici o companie europeana care poate vinde un autoturism la un pret mai mic de 7.500 de euro, realizind astfel macar un profit minimal. In plus, toate aceste modele sint mai mici decit Logan“, a declarat presedintele Renault, Louis Schweitzer.

 
 
[poza1s]Ba ale noastre-s mai bune Oficialii PSA, companie alcatuita din companiile Peugeot si Citroën, considera ca optiunea unui pret redus oferita de Logan nu se compara cu ofertele lor, Peugeot 107 si Citroën C1, create pentru clientii care pun pret cit de cit pe stil. „Modelele 107 si C1 au un stil european modern si un consum de carburant atragator, fiind astfel incomparabile cu Logan“, a declarat directorul executiv al PSA, Martin Folz. Cu toate astea, marea majoritate a constructorilor auto considera ca automobilele ieftine, la care unele elemente de confort au fost eliminate pentru ca pretul sa poata fi considerat accesibil chiar si de catre clientii cu venituri mici, ar putea impulsiona cererea pe piata vest-europeana. Cu modele fara prea multe dotari, companiile din domeniu incearca sa atraga clientii de masini second hand, care nu isi permit sa achizitioneze un automobil nou. Peugeot ofera pentru cei cu venituri mai mici modelul 107, la 8.500 de euro, iar compania partenera ofera modelul Citroën C1 la un pret asemanator. Ambele modele sint construite in uzinele din Cehia, alaturi de un al treilea model de la compania Toyota, adresat tot tinerilor, si anume Toyota Aygo. „Vom incerca sa-i atragem pe cumparatorii pentru care pretul reprezinta un criteriu important in alegerea unei masini, dar care isi doresc, totusi, un autoturism elegant. Consideram ca piata are potential pe segmentul clientilor care isi doresc masini mici de oras, multifunctionale si foarte manevrabile“, a mai spus Folz. Portretul robot de la Toyota Reprezentantii Toyota spun despre Aygo ca ar putea fi unul dintre modelele sale de volum, adresin-du-se clientilor tineri, pina in treizeci de ani, necasatoriti si care nu au mai avut o masina in trecut. Cu toate acestea, analistii din industria auto au dubii cu privire la potentialul pietei unor astfel de vehicule mici si compacte si pun la indoiala disponibilitatea publicului tinar de a cheltui peste 10.000 de euro pentru un autoturism din clasa mica. „Realist vorbind, clientii tineri nu au banii necesari pentru a-si cumpara un autoturism nou si au tendinta de a cumpara masini second-hand. Chiar daca aceste autoturisme au preturi care oscileaza in jurul a 8.000 de euro, pretul real ajunge foarte aproape de 10.000 de euro in momentul in care sint echipate cu un minimum de dotari“, a declarat Willi Diez, decanul Institutului Auto din cadrul universitatii germane Bamberg. „Masinile mici se confrunta in exploatare cu propriile limite. Sint foarte bune pentru a circula in oras, iar unii oameni le-ar putea cumpara ca pe o a doua masina, dar nu sint foarte confortabile pe distante lungi“, a adaugat Diez. Masina mica-profit mic Mai multi producatori apreciaza ca piata masinilor cu pret redus are potential de crestere semnificativ, dar cei care produc aceste masini vor avea un profit foarte scazut. Compania Nissan considera ca este dificil sa obtii profit in Europa de Vest cu acest gen de masina, unde clientii sint mai pretentiosi, preferind modele mari, drept pentru care isi concentreaza vinzarile catre pietele din Europa Centrala si de Est.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Exercițiul de echilibru între o rulare confortabilă dar totuși sigură și controlabilă a fost realizat într-un mod desăvârșit în Clasa E, comportamentul său fiind unul închegat, ce transmite șoferului un feedback foarte bun în ceea ce privește rularea.

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2430 :: 17.84MB