No SSO cookie

Loeb vrea sa ramana singurul castigator in Raliul Germaniei

voteaza
(0/ 0)
Loeb vrea sa ramana singurul castigator in Raliul Germaniei
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

De la introducerea sa in calendarul WRC, Raliul Germaniei a revenit unui singur om, Sebastian Loeb. Pilotul francez vrea victoria si in acest an.

 
 

Pentru Sebastien Loeb si Daniel Elena, Raliul Germaniei este un eveniment exceptional. Din momentul in care aceasta etapa a fost reintrodusa in calendarul Campionatului Mondial de Raliuri, in 2002, echipajul Citroen s-a impus de fiecare data, iar obiectivul pentru acest sezon este sa continue sirul record de victorii intr-un raliu. Dani Sordo, la volanul celui de-al doilea C4 WRC al echipei Citroen Total va lua startul, in premiera, cu noul sau copilot Diego Vallejo.

Dupa Bulgaria, Raliul Germaniei este a doua etapa pe asfalt, din cele patru incluse in calendarul mondial din 2010. Etapa din Germania este una plina de amintiri placute pentru echipa Citroen Total. Totul a inceput in 2002 cu prima victorie adevarata pentru Sebastien Loeb si Daniel Elena si a continuat cu alte sase succese, Seb si Daniel detinand recordul in ceea ce priveste numarul de victorii consecutive in acelasi raliu. A opta victorie nu inseamna insa doar alte date statisitice. In cazul in care imnul national al Frantei se va auzi duminica la Porta Nigra in Trier, atunci echipajul Citroen a facut un pas important spre un nou titlu mondial. In cele opt raliuri desfasurate pana acum, Loeb si Elena au terminat intotdeauna pe podium si de patru ori chiar pe cea mai inalta pozitie. Cu 48, respectiv 61 de puncte, fata de Sebastien Ogier si Jari-Matti Latvala, liderii campionatului se afla intr-o situatie ideala, pe care o pot imbunatati insa cu o victorie in Germania.

M-am simtit intotdeauna bine la acest raliu, iar lucrurile au functionat intotdeauna perfect. Desigur, obiectivul meu in Raliul Germaniei este sa obtin a opta victorie”, spune Loeb, care va concura la doar cativa zeci de kilometri de zona in care s-a nascut. „Sa nu uitam insa ca mai sunt alti trei piloti foarte buni care concureaza cu modelul C4 WRC, cea mai buna masina din campionatul mondial. Acest lucru inseamna ca nu va fi o etapa usoara. Raliul Germaniei este o provocare interesanta pentru ca cele trei etape sunt complet diferite. Specialele din zona viticola Mosel nu au nimic cu cele de langa baza militara Baumholder. In plus, asa cum s-a mai intamplat pana acum, vremea va juca un rol foarte important asa ca sunt sanse mari sa avem un raliu extrem de interesant cu un rezultat imprevizibil.”

Dupa ce in Raliul Finlandei, Dani Sordo a concurat pentru echipa Citroen Junior Team, in Germania, spaniolul a revenit in echipa de uzina. Sordo va lua insa startul alaturi de noul sau copilot Diego Vallejo, care l-a inlocuit pe Marc Marti.

Pentru echipa Citroen Junior, in Raliul Germaniei, vor lua startul echipajele Sebastien Ogier/Julien Ingrassia si Kimi Räikkonen/ Kaj Lindstrom.

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3076 :: 17.87MB