No SSO cookie

Loeb si Solberg, la mare lupta in Raliul Marii Britanii

voteaza
(0/ 0)
Loeb si Solberg, la mare lupta in Raliul Marii Britanii
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cu cinci probe speciale inainte de finalul Raliului Marii Britanii, Sebastien Loeb se afla la conducere, fiind urmat indeaproape de Petter Solberg.

 
 
Dupa 15 probe speciale consumate din Raliul Marii Britanii, ultima etapa a campionatului 2010 de WRC, Sebastien Loeb, deja incoronat campion mondial si Petter Solberg se afla pe primele doua pozitii, despartiti de doar cateva secunde.

Francezul Sebastien Loeb, cel care s-a impus deja in sapte etape din actualul sezon de WRC, s-a instalat la timona Raliului Marii Britanii inca de la prima proba speciala, dar nu a reusit sa se detaseze de Petter Solberg, urmand a avea cinci probe speciale finale de foc.

Diferenta dintre pilotul francez si cel norvegian este, la capatul primelor 15 probe speciale, de mai putin de cinci secunde, norvegianul fiind astfel in carti pentru prima victorie de etapa a sezonului. Solberg, campion mondial in 2003, n-a avut parte de un an foarte reusit, clasandu-se inainte de ultima etapa doar pe locul patru in clasamentul general.

Sebastien Loeb a reusit sa castige opt dintre probele speciale din Marea Britanie, in timp ce Solberg s-a impus doar in patru. Celelalte trei au fost adjudecate de finlandezul Jari-Matti Latvala( doua) si de francezul Ogier. In clasamentul raliului, dupa Loeb si Solberg se claseaza Mikko Hirvonen, la o distanta de peste un minut si 26 de secunde, Latvala, Dani Sordo si Henning Solberg. In ceea ce-l priveste pe Sebastian Ogier, acesta a fost nevoit sa abandoneze pe durata celei de-a doua zile.


Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2106 :: 17.87MB