No SSO cookie

Loeb si Solberg, la mare lupta in Raliul Marii Britanii

voteaza
(0/ 0)
Loeb si Solberg, la mare lupta in Raliul Marii Britanii
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cu cinci probe speciale inainte de finalul Raliului Marii Britanii, Sebastien Loeb se afla la conducere, fiind urmat indeaproape de Petter Solberg.

 
 
Dupa 15 probe speciale consumate din Raliul Marii Britanii, ultima etapa a campionatului 2010 de WRC, Sebastien Loeb, deja incoronat campion mondial si Petter Solberg se afla pe primele doua pozitii, despartiti de doar cateva secunde.

Francezul Sebastien Loeb, cel care s-a impus deja in sapte etape din actualul sezon de WRC, s-a instalat la timona Raliului Marii Britanii inca de la prima proba speciala, dar nu a reusit sa se detaseze de Petter Solberg, urmand a avea cinci probe speciale finale de foc.

Diferenta dintre pilotul francez si cel norvegian este, la capatul primelor 15 probe speciale, de mai putin de cinci secunde, norvegianul fiind astfel in carti pentru prima victorie de etapa a sezonului. Solberg, campion mondial in 2003, n-a avut parte de un an foarte reusit, clasandu-se inainte de ultima etapa doar pe locul patru in clasamentul general.

Sebastien Loeb a reusit sa castige opt dintre probele speciale din Marea Britanie, in timp ce Solberg s-a impus doar in patru. Celelalte trei au fost adjudecate de finlandezul Jari-Matti Latvala( doua) si de francezul Ogier. In clasamentul raliului, dupa Loeb si Solberg se claseaza Mikko Hirvonen, la o distanta de peste un minut si 26 de secunde, Latvala, Dani Sordo si Henning Solberg. In ceea ce-l priveste pe Sebastian Ogier, acesta a fost nevoit sa abandoneze pe durata celei de-a doua zile.


Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1991 :: 22.17MB