No SSO cookie

Loeb se impune dramatic in Argentina

voteaza
(0/ 0)
Loeb se impune dramatic in Argentina
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Sebastien Loeb a castigat pentru a sasea oara in cariera Raliul Argentinei, la capatul unei zile finale absolut dramatice si cu un avantaj minim in fata ocupantilor locurilor doi si trei.

 
 

Francezul Sebastien Loeb s-a impus in Raliul Argentinei, a sasea etapa a sezonului 2011 din WRC, ajungand la nu mai putin de 65 de victorii de etapa in cariera in Campionatul Mondial de Raliuri. Victoria pilotului Citroen este cu atat mai impresionanta cu cat acesta a primit o penalizare de un minut in prima zi a raliului argentinian.

Loeb a inceput ziua a treia a etapei din Argentina de pe locul trei in clasamentul raliului, fiind depasit atat de Sebastien Ogier, cat si de Mikko Hirvonen. Multiplul campion mondial se afla la o distanta de aproape 50 de secunde de compatriotul si coechipierul sau de la Citroen si parea cel mult capabil sa obtina un loc doi.

Cu toate acestea, campionul mondial en-titre nu a renuntat la lupta, l-a depasit pe finlandezul Hirvonen din chiar prima proba speciala a ultimei zile si, beneficiind de un accident suferit de Ogier, a reusit sa se impuna pentru a treia oara in acest sezon cu un avans de doar doua secunde fata de Hirvonen si cu sapte secunde peste Ogier.

Petter Solberg a reusit sa incheie etapa argentiniana pe o pozitie onorabila, locul patru, confirmand forma buna care l-a ajutat sa prinda podiumul in Italia acum trei saptamani, in timp ce pe locul cinci s-a clasat Mads Ostberg, pilotul echipei Stobart Ford. Jari-Matti Latvala s-a clasat doar al saptelea, estonianul aflandu-se pe o panta descendenta dupa un debut de sezon care i-a adus clasari pe podium in patru raliuri.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1351 :: 17.86MB