No SSO cookie

Loeb continua sa conduca Raliul Spaniei

voteaza
(0/ 0)
Loeb continua sa conduca Raliul Spaniei
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Francezul Sebastien Loeb conduce Raliul Spaniei dupa doua zile de competitii, fiind urmat in continuare de finlandezii Jari-Matti Latvala si Mikko Hirvonen.

 
 

Sebastien Loeb, pilotul francez de WRC al echipei Citroen, conduce Raliul Spaniei dupa doua zile de competitii si se indreapta cu pasi apasati spre o victorie extrem de importanta in economia titlului mondial din acest an.

Loeb, care imparte primul loc in ierarhia generala a pilotilor cu finlandezul Mikko Hirvonen, este urmat in Spania de coechipierul acestuia din urma, Jari-Matti Latvala. Acesta a reusit o zi secunda excelenta, dar este in continuare la o diferenta de peste 27 de secunde de campionul mondial en-titre.

Hirvonen este doar al treilea, la peste un minut si 20 de secunde de Latvala, dar este de asteptat ca pilotii echipei Ford sa schimbe pozitiile in ultima zi de competitii din Spania. Pe patru se afla favoritul gazdelor Dani Sordo, pilotul Mini care ar putea incurca putin calculele lui Hirvonen, fiind la 37 de secunde de acesta.

Francezul Sebastien Ogier, coechipierul lui Loeb de la Citroen si al treilea pilot cu sanse la titlu inainte de aceasta etapa, se claseaza doar pe cinci in Spania, la peste trei minute si 40 de secunde de lider, in vreme ce Kris Meeke si Mads Ostberg sunt pe sase, respectiv sapte.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2325 :: 17.86MB