Francezul Sebastien Loeb, pilotul echipei Citroen, conduce Raliul Spaniei la finele primei zile, fiind urmat de finlandezii Jari-Matti Latvala si Mikko Hirvonen, ambii de la Ford. Loeb a preluat conducerea in chiar ultima proba speciala a zilei, profitand de un incident in care a fost implicat Latvala.
De altfel, Loeb a fost singurul pilot important care nici nu a gresit si nici nu a fost implicat in vreun incident vineri, atat Mikko Hirvonen, cat si Sebastien Ogier avand si ei probleme. In aceste conditii, francezul redevine principal favorit la adjudecarea titlului mondial, avand un avantaj de peste 30 de secunde in Spania in fata lui Latvala.
Hirvonen, aflat la egalitate de puncte cu Loeb in clasamentul general, este la 54 de secunde de francez si la 24 de Latvala, dar va fi lasat mai mult ca sigur sa-l depaseasca pe coechipierul sau de la Ford. Nici Sebastien Ogier nu este complet iesit din calcule, cu toate ca acesta se claseaza pe patru in Raliul Spaniei, la aproape un minut de Hirvonen.
Spaniolul Dani Sordo spera la un nou podium pentru Mini, aflandu-se pe locul cinci in Spania, in vreme ce pe sase se claseaza britanicul Kris Meeke. Raliul iberic, penultima etapa a sezonului in WRC, va continua sambata cu sase probe speciale si se va incheia duminica, atunci cand se vor disputa inca sase probe.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!