Pilotul francez de WRC Sebastien Loeb conduce in Raliul Finlandei dupa doua zile de competitii, fiind insa urmat la o distanta de doar o secunda si jumatate de Sebastien Ogier. Loeb a pierdut conducerea raliului finlandez pe parcursul zilei secunde de probe speciale, dar a reusit sa revina pe primul loc dupa proba speciala cu numarul 11.
Cei doi francezi de la Citroen sunt urmati la randul lor la o distanta foarte mica de Jari-Matti Latvala, pilotul in care spectatorii finlandezi isi pun cele mai mari sperante pentru o victorie pe teren propriu. Latvala, pilot al echipei Ford, este la doar o secunda de Ogier si doua secunde si jumatate de Loeb, recuperand destul de mult in ziua a doua a raliului.
La capitolul recuperari a stat insa cel mai bine Mikko Hirvonen, celalalt finlandez de la Ford, cel care a reusit sa urce pe locul sase in ciuda unor probleme de ordin tehnic suferite in prima zi. Hirvonen se afla insa in continuare la o distanta de aproape un minut si jumatate de lider si mai poate spera doar la un loc patru sau cinci.
Locurile patru si cinci sunt ocupate dupa doua zile in Finlanda de Petter Solberg si Mads Ostberg, in vreme ce ibericul Dani Sordo, aflat la doar al doilea raliu pentru Mini, se claseaza pe sapte.
Raliul Finlandei continua sambata si duminica cu alte 11 probe speciale, lupta pentru victorie anuntandu-se in continuare una extrem de incinsa.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!