Cu stilul său inspirat, gama de trei motoare cu consum redus de carburant, caracteristicile sportive și manevrabilitatea promptă, acesta va revigora segmentul din care face parte.
Gama de motoare va include o unitate pe benzină cu supraalimentare de 1,4 l, un motor pe benzină de 1,6 l, precum şi un motor turbo-diesel de 1,7 l. Motorul turbo pe benzină de 1,4 l este combinat cu o transmisie manuală cu şase trepte de viteză, dezvoltă o putere de 140 cp (103 kW) şi generează un cuplu maxim de 200 Nm. Sistemul de tracţiune integrală este disponibil pentru variantele cu motoare turbo pe benzină de 1,4 l sau diesel de 1,7 l.
Motorul diesel de 1,7 l va dezvolta o putere de 130 cp (96 kW) și va genera un cuplu maxim de 300 Nm. Toate sistemele de propulsie cu transmisie manuală sunt echipate cu sistemul Start/Stop. Atât motorul diesel de 1,7 l, cât şi cel turbo pe benzină de 1,4 l vor fi disponibile şi cu o transmisie automată cu şase trepte de viteză.
Spațiul de încărcare al modelului Trax are un volum maxim de 1370 l. Pe lângă scaunele din spate, ce pot fi rabatate în raport de 60/40, scaunul pasagerului din faţă poate fi pliat complet, asigurând o flexibilitate sporită în acest segment de autovehicule. În total sunt disponibile opt combinaţii de dispunere a scaunelor*.
Nivelurile de echipare superioare vor fi dotate standard cu sistemul Chevrolet MyLink. Chevrolet MyLink este un sistem infotainment care afișează conținutul smartphone-ului pe un ecran tactil color, cu rezoluţie înaltă și o diagonală de şapte inch. La începutul anului viitor va fi disponibilă o aplicație pentru sistemul de navigație care va putea fi descărcată pe smartphone-urile compatibile. Aceasta va afişa ruta calculată de smartphone pe ecranul tactil* al sistemului.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!