No SSO cookie

Limuzina presedintelui Barrack Obama, exceptata (si) de la legea poluarii

voteaza
(0/ 0)
Limuzina presedintelui Barrack Obama, exceptata (si) de la legea poluarii
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ai desigur o serie de avantaje daca esti supranumit "cel mai puternic om de pe Pamant”, iar printre cele cu adevarat importante se strecoara si unele de mai mica relevanta. Printre acestea, faptul ca masina ta este uneori, in afara legii, iar asta nu deranjeaza pe nimeni...

 
 
 

In cazul limuzinei prezidentiale, exceptia este de aceasta data faptul ca ea nu se va supune legii planuite de chiar... presedintele Obama, potrivit careia pana in 2016, toate vehiculele din sectorul guvernamental din Statele Unite ar trebui sa fie hibride, electrice sau sa functioneze cu combustibili alternativi.

 

Masura ar trebui ca, pe langa efectele benefice asupra reducerii poluarii mediului, sa si reduca dependenta administratiei americane de petrol. Legea, ce a fost creionata de Obama si care ar trebui, normal, sa treaca si de Congres, are insa, inca din start, cateva exceptii ce ii cam reduc din semnificatie. Astfel, pe langa SUV-urile Serviciului Secret american (care functioneaza, este adevarat, cu E85), nici limuzina prezidentiala - supranumita “Bestia” - nu va fi supusa reglementarilor legale.

 

Potrivit presei americane, exista niste motive extrem de pertinente pentru acest lucru, siguranta lui Obama primand asupra oricaror alte cerinte.

 

Pentru cei ce nu stiu inca aceste detalii, Bestia, bazata pe un Cadillac, are un blindaj de 12 centimetri, iar portierele sale cantaresc, aproximativ, cam cat o usa de avion Boeing 757. Masina si-a facut premiera mondiala, daca vreti, in 2009, la parada inaugurala prezidentiala.

 

In cazul in care doriti sa va spunem cu exactitate si modelul Cadillac pe care este bazata Bestia, ei bine, nu putem, pentru ca sunt folosite o multime de elemente si componente de la cam o duzina de modele General Motors. Farurile, manerele portierelor si oglinzile exterioare par a proveni de la Escalade, sasiul se spune ca desi este o evolutie a fostei platforme DTS, este de fapt preluat de un camion GMC Topkick. Stopurile sunt de la un Cadillac STS, iar costul total al masinii este de 300.000 de dolari.

 

Cristian Iovitu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2460 :: 18.68MB