No SSO cookie

Limuzina presedintelui Barrack Obama, exceptata (si) de la legea poluarii

voteaza
(0/ 0)
Limuzina presedintelui Barrack Obama, exceptata (si) de la legea poluarii
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ai desigur o serie de avantaje daca esti supranumit "cel mai puternic om de pe Pamant”, iar printre cele cu adevarat importante se strecoara si unele de mai mica relevanta. Printre acestea, faptul ca masina ta este uneori, in afara legii, iar asta nu deranjeaza pe nimeni...

 
 
 

In cazul limuzinei prezidentiale, exceptia este de aceasta data faptul ca ea nu se va supune legii planuite de chiar... presedintele Obama, potrivit careia pana in 2016, toate vehiculele din sectorul guvernamental din Statele Unite ar trebui sa fie hibride, electrice sau sa functioneze cu combustibili alternativi.

 

Masura ar trebui ca, pe langa efectele benefice asupra reducerii poluarii mediului, sa si reduca dependenta administratiei americane de petrol. Legea, ce a fost creionata de Obama si care ar trebui, normal, sa treaca si de Congres, are insa, inca din start, cateva exceptii ce ii cam reduc din semnificatie. Astfel, pe langa SUV-urile Serviciului Secret american (care functioneaza, este adevarat, cu E85), nici limuzina prezidentiala - supranumita “Bestia” - nu va fi supusa reglementarilor legale.

 

Potrivit presei americane, exista niste motive extrem de pertinente pentru acest lucru, siguranta lui Obama primand asupra oricaror alte cerinte.

 

Pentru cei ce nu stiu inca aceste detalii, Bestia, bazata pe un Cadillac, are un blindaj de 12 centimetri, iar portierele sale cantaresc, aproximativ, cam cat o usa de avion Boeing 757. Masina si-a facut premiera mondiala, daca vreti, in 2009, la parada inaugurala prezidentiala.

 

In cazul in care doriti sa va spunem cu exactitate si modelul Cadillac pe care este bazata Bestia, ei bine, nu putem, pentru ca sunt folosite o multime de elemente si componente de la cam o duzina de modele General Motors. Farurile, manerele portierelor si oglinzile exterioare par a proveni de la Escalade, sasiul se spune ca desi este o evolutie a fostei platforme DTS, este de fapt preluat de un camion GMC Topkick. Stopurile sunt de la un Cadillac STS, iar costul total al masinii este de 300.000 de dolari.

 

Cristian Iovitu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3671 :: 22.2MB