No SSO cookie

Lightning Hybrids LH4 promite multe. Se va tine de cuvant ?

voteaza
(0/ 0)
Lightning Hybrids LH4 promite multe. Se va tine de cuvant ?
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Lightning Hybrids LH4 promite un consum de 2.8 litri la suta de kilometri si o acceleratie de 5.9 secunde la 0 la 100 km/h!

 
 
Societatea Progressive Automotive X Price ofera un premiu de 10 milioane de dolari pentru compania care poate construi o masina super eficienta, cu emisii minime de dioxid de carbon pe care oamenii sa o doreasca cu adevarat si sa aiba succes. Unul dintre principalii candidati pare a fi Lightning Hybrids si modelul lor LH4 care va debuta in cadrul salonului auto de la Detroit de luna viitoare. Lightning Hybrids sustine ca modelul lor LH4 va avea un consum de doar 2.8 litri la suta de kilometri si va accelera de la 0 la 100 km/h in doar 5.9 secunde. Puterea va fi oferita de un motor Volkswagen diesel ce dezvolta 90 de CP care este cuplat cu un sistem hibrid hidraulic de 150 CP Rexroth. Sistemul hibrid foloseste un motor diesel pentru a actiona pompa hidraulica care incarca un acumulator de inalta presiune. Acest acumulator duce puterea unei pompe care o transmite mai departe motorului care la randul sau trimite puterea catre osii. Sistemul era pana acum folosit doar la camionete din cauza marimii foarte mari. Se pare ca acum cei de la Lightning Hybrids au reusit sa potriveasca acest sistem intr-o masina mica. Compania spera ca LH4 va fi disponibil pana in 2010 la un nivel de pret situat intre 39.000 si 59.000 de dolari. Mai multe detalii referitoare la acest model vor fi disponibile odata cu startul salonului auto de la Detroit. Mai jos aveti un video in care se explica modul de functionare al sistemului hibrid hidraulic:

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2686 :: 22.12MB