No SSO cookie

Liga supermasinilor - Provocarea din Arizona!

voteaza
(0/ 0)
Liga supermasinilor - Provocarea din Arizona!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Campionul cursei de 24 de ore de la Daytone, Didier Theys, a supus patru supermasini la un test de viteza in Arizona!

 
 
Revista Motor Trend a pus la cale un spectacol incitant cand a adunat patru supermasini, cu o valoare totala de peste jumatate de milion de euro, pe pista de testare Chrysler din Arizona. Scopul acestei miscari a fost de a testa care dintre modelele prezente, anume Corvette ZR1, 911 GT2, 599 GTB Fiorano si GT-R, este cel mai rapid. Pentru a-si atinge telul, revista Motor Trend a apelat la Didier Theys, castigator al cursei de 24 de ore de la Daytone. Asadar, va prezentam cele patru video-uri pe care cameramanii de la fata locului le-au filmat: *Video Corvette Zr1: -http://www.youtube.com/watch?v=MxwZhWQYWcQ&eurl=http://globalmotors.net/supercar-videos-zr1-vs-gt2-vs-599-gtb-vs-gt-r/ *Video Porsche 911 GT2: -http://www.youtube.com/watch?v=NAjDFG-vXL0&eurl=http://globalmotors.net/supercar-videos-zr1-vs-gt2-vs-599-gtb-vs-gt-r/ *Video Nissan GT-R: -http://www.youtube.com/watch?v=5a8YSUotXho&eurl=http://globalmotors.net/supercar-videos-zr1-vs-gt2-vs-599-gtb-vs-gt-r/ *Video Ferrari 599 GTB Fiorano: -http://www.youtube.com/watch?v=RyDH_qX8jgI&eurl=http://globalmotors.net/supercar-videos-zr1-vs-gt2-vs-599-gtb-vs-gt-r/

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3041 :: 17.86MB