Lexus a fost brandul de lux nr. 1 la vanzari in SUA in ultimii 11 ani.
Dar, în 2011, divizia de lux a Toyota pare să piardă primul loc in favoarea BMW si Mercedes-Benz si sa fie retrogradata la locul al treilea.
Cutremurul si tsunami-ul care au lovit Japonia în martie au perturbat productia, fiind unul dintre motivele pierderii primului loc. Cu toate acestea, problemele de productie nu sunt singurul motiv pentru declinul vanzarilor Lexus.
Rechemarile pentru remedierea de defectiuni si publicitatea au avut un efect negativ asupra brandului. Mai mult decât atât, rivalii Mercedes-Benz si BMW isi extind vanzarile in America datorita stimulente mai mari, dar si datorita faptului ca germanii fabrica o parte din maşinile lor la nivel local in SUA.
Intr-un interviu al directorului general al Lexus, Mark Templin pentru Dallas Morning News, acesta a comentat faptul că mass-media acordă o atenţie prea mare liderilor de piaţă: "In cei 11 ani in care Lexus a fost numarul unu, noi nu ne-am lăudat nici macar o dată cu asta".
El a respins, de asemenea, toate discutiile despre clasamentul masinilor de lux: "Nu contează. Noua nu ne pasa decat sa fim numarul unu in calitate".
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!