No SSO cookie

Lexus pierde primul loc la vanzari în SUA, dupa un deceniu

voteaza
(0/ 0)
Lexus pierde primul loc  la vanzari în SUA, dupa un deceniu
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Toyota vrea primul loc in top la calitate, nu cantitate.

 
 

Lexus a fost brandul de lux nr. 1 la vanzari in SUA in ultimii 11 ani.

Dar, în 2011, divizia de lux a Toyota pare să piardă primul loc in favoarea BMW si Mercedes-Benz si sa fie retrogradata la locul al treilea.

Cutremurul si tsunami-ul care au lovit Japonia în martie au perturbat  productia,  fiind unul dintre motivele pierderii primului loc. Cu toate acestea, problemele de productie nu sunt singurul motiv pentru declinul vanzarilor Lexus.

Rechemarile pentru remedierea de defectiuni si publicitatea au avut un efect negativ asupra brandului. Mai mult decât atât, rivalii Mercedes-Benz si BMW isi extind vanzarile in America datorita stimulente mai mari, dar si datorita faptului ca germanii fabrica o parte din maşinile lor la nivel local in SUA.

Intr-un interviu al directorului general al Lexus, Mark Templin pentru Dallas Morning News, acesta a comentat faptul că mass-media acordă o atenţie prea mare liderilor de piaţă:  "In cei 11 ani in care Lexus a fost numarul unu, noi nu ne-am lăudat nici macar o dată cu asta".
El a respins, de asemenea, toate discutiile despre clasamentul masinilor de lux: "Nu  contează. Noua nu ne pasa decat sa  fim numarul unu in calitate".

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4724 :: 17.87MB