No SSO cookie

Lexus GS-F va primi propulsorul V10 de la Leuxs LF-A

voteaza
(0/ 0)
Lexus GS-F va primi propulsorul V10 de la Leuxs  LF-A
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Lexus GS-F va primi acelasi propulsor V10 folosit pe supercar-ul Lexus LF-A. Lexus pregateste un rival pentru modelul BMW M5.

 
 
Lexus pregateste un sedan sportiv, care sa concureze cu M5-ul de la BMW. Niponii doresc de asemenea sa lanseze si un nou model SC, care sa concureze cu modelul SL de la Mercedes-Benz.

Modelul Lexus GS-F va primi propulsorul V10 imprumutat  de la supercar-ul Lexus LF-A. Acesta va fi redus de la 4.8 litri la 4.6 litri si va produce 450 CP. Noul model Lexus GS-F va fi lansat in anul 2013 si va fi cel mai puternic sedan japonez creat vreodata.


Noile modele GS-F si SC vor primi diferentialul vectorial creat de Toyota. Acest diferential este foarte asemanator cu cel folosit de BMW pentru modelele M. Acesta schimba raportul de putere transmis rotilor din spate, oferind un control si o stabilitate imbunatatita a masinii.

Lexus incepe sa devina o companie din ce in ce mai sportiva, dovada fiind modelul IS-F,  LF-A, noul hatchback hibrid CT-200h si noile modele SC si GS-F, care urmeaza sa apara. Planul celor de la Lexus este simplu, doresc sa ofere masini dinamice, dar si masini ecologice, acaparand astfel cele mai disputate segmente de piata.

Andrei Monenciu




 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1620 :: 17.78MB