No SSO cookie

Leasingul, interzis romanilor

voteaza
(0/ 0)
Leasingul, interzis romanilor
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Un alt vis a devenit rapid interzis romanilor: leasingul.

 
 
Vanzarile au scazut pe piata auto. Si asta nu pare a fi indeajuns! Si leasingul devine pe zi ce trece o afacere proasta, pe de o parte, si un lucru tabu pentru romani, pe de alta parte.
Pare a fi o "lucratura a diavolului" insa nu este asa, e doar efectul deprecierii leului si a ratei dobanzilor in continua crestere.
Intre a fi la cheremul bancilor si a scapa de datorii, romanii aleg sa piarda avansul si ratele platite deja. Din aceasta cauza anunturile de pe piata auto, care fac strigare la predari de leasing, sunt din ce in ce mai multe. Si tot din lipsa de doritori sunt anunturi in van. Cele mai multe sfarsesc tot prin a fi returnate bancilor. Si daca cineva isi imagineaza ca doar clientii au de suferit, se inseala. Printre marii perdanti se afla firmele care au facut contracte de leasing cu avans zero.
Daca un client renunta dupa un an la o masina de 12.000 de euro cumparata in leasing cu avans zero, el pierde 3400 de euro dati sub forma de rate. In schimb, la un contract cu avans de 25% pentru o masina de 40.000 de euro, pierde peste 18.000 de euro.
Deocamdata cei care nu mai fac fata renunta la contract de buna voie, dar firmele de leasing se asteapta ca in curand sa apara si rau platnicii.
Si asta pentru ca firmele preconizeaza ca dobanzile de leasing sa ajunga la 11 la suta, de la 7-8 la suta la inceputul anului.
Dar ca orice vis frumos, leasingul devine pe zi ce trece un lux al celor cu bani, la fel cum incet-incet ajunge sa devina si automobilul.
Probabil, daca lucrurile vor continua sa decurga in trendul actual, vom ajunge sa retraim "anii de glorie" ceausisti, cand cei care aveau masina, purtau odata cu ea, eticheta de potentati ai vremii.

Corvin

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

Daca stam bine sa ne gandim mai bine iei o masina in leasing cu avans 0-5%, o tii un an si dupa aceea nu mai platesti. Cand vor veni dupa masina recuperatorii, peste inca 3-4 luni, masina se va fi depreciat cu 35% dar tu vei fi platit maxim 20% - deci avantaj clientul. Ca sa nu mai vorbesc ca stiind ca nu o vei tine mult, vei da in toate gropile cu ea, vei alimenta de unde e mai ieftin si vei face reveiziile cat mai tarziu si ieftin. Vorbesc din experienta... de ofiter recup de leasing.

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1367 :: 17.78MB