Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 10 November 2008 20:29
Daca stam bine sa ne gandim mai bine iei o masina in leasing cu avans 0-5%, o tii un an si dupa aceea nu mai platesti. Cand vor veni dupa masina recuperatorii, peste inca 3-4 luni, masina se va fi depreciat cu 35% dar tu vei fi platit maxim 20% - deci avantaj clientul. Ca sa nu mai vorbesc ca stiind ca nu o vei tine mult, vei da in toate gropile cu ea, vei alimenta de unde e mai ieftin si vei face reveiziile cat mai tarziu si ieftin. Vorbesc din experienta... de ofiter recup de leasing.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!