Lupta se duce in continuare pe circuitul Le Mans, spectacolul fiind la el acasa. Fiecare clasa este disputata, dar cea mai importanta disputa este dusa intre Peugeot si Audi. Constructorul german a preluat sefia clasamentului si reuseste sa se mentina momentan in fruntea plutonului cu echipajul plecat de pe prima linie a grilei de start, Allan McNish ajungand din nou la volanului monopostului R15.
La clasa GT1, cele doua Corvette C6R ale echipei oficiale de uzina domina fara probleme, nimic nu pare sa le puna in pericol primele pozitii. De asemenea, trei Ferrari completeaza podiumul intermediar la clasa GT2, de aceasta data fiecare bolid apartinand unei echipe distincte. Nici Porsche nu se lasa mai prejos si reuseste sa se mentina pe primele doua locuri la clasa LMP2 cu doua modele RS Spyder. Lupta continua. Abandonurile au facut posibila aparitia safety-car-ului pe circuit in timpul noptii.
Catalin Dinu
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!