În momentul lansării sunt disponibile trei motorizări cu 4 cilindri, dintre care două motorizări diesel de 2,2 litri cu 150 CP și 400 Nm, respectiv 190 CP și 420 Nm. Motorizarea pe benzină care poate echipa noul model are 2,0 litri și dezvoltă 240 CP și un cuplu de 340 Nm. În viitor vor fi dezvoltate motorizări suplimentare, ținta fiind ca nivelul de emisii de CO2 să se coboare de la 149 g/km către valoarea de 119 g/km. Atât motorul integral din aliaj Si4 2.0-litri pe benzină, cât şi cel 2.2-litri turbodiesel sunt dotate cu tehnologia Stop-Start, injecţie directă de înaltă presiune, componente interne de joasă frecare şi soluţii de încărcare regenerativă inteligente.
Importatorul modelelor Jaguar și Land Rover în România, compania Premium Auto, parte a grupului Țiriac Auto, reprezentată la evenimentul de lansare prin domnul Director General Mihai Ivănescu, declară că ținta de vânzări pentru 2015 în România este de 1.000 de unități, dintre care Discovery Sport, în funcție de alocările de producție, peste 250 de unități.
Prețurile noului Discovery Sport pornesc în România de la 30.200 Euro fără TVA, sau 37.448 Euro inclusiv TVA, pentru motorizarea diesel 2,2 TD4 cu 150 CP și transmisie manuală cu 6 rapoarte.
Sunt disponibile atât transmisia automată cu 9 trepte de viteză, cât şi cea manuală, cu 6 trepte, împreună cu opţiunea de tracţiune integrală sau doar frontală. Toate modelele echipate cu motor diesel vin standard cu transmisia manuală cu 6 rapoarte, pe când motorizarea pe benzină este disponibilă în standard pentru orice echipare cu transmisia automată cu 9 rapoarte, această motorizarea pornind de la 52.284 Euro inclusiv TVA și ajungând până la 58.900 Euro inclusiv TVA în echiparea HSE Luxury.
Discovery Sport a apărut în urma unei strategii dezvăluite pentru prima oară în anul 2011, o strategie a grupului Jaguar Land Rover pe termen lung. Prima treaptă a viitoarei evoluții a britanicilor este setată pentru anul 2020. În această perioadă produsele Jaguar Land Rover vor fi împărțite în 3 categorii:
Primul model din noua gamă Discovery, Discovery Sport, oferă opţiunea de “5+2” scaune, pastrând aceleaşi dimensiuni ale unui SUV premium de 5 locuri.
Noua perspectivă progresivă de design adusă de Discovery Sport, oferă noii game Discovery volum, proporţii şi o postură imbunătăţite. Designul integrează cu succes aportul inginerilor tehnici, rezultând un profil dinamic, o compartimentare eficientă a spaţiului interior şi o configuraţie de “5+2” locuri.
Noul Discovery Sport a fost dezvăluit de către Land Rover, sub formă digitală, la Spaceport America, în New Mexico, SUA.
Discovery Sport va fi produs la fabrica Land Rover din Halewood, Liverpool, iar livrările în România vor începe din luna martie, comenzile pentru noul model putând fi deja efectuate.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!